Prima pagină » Publicitate » (P) Coca-Cola România câștigă 2 premii la Romanian Effie Awards 2014

(P) Coca-Cola România câștigă 2 premii la Romanian Effie Awards 2014

București, 17 iunie 2014. Coca-Cola România a câștigat Silver și Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna și campania Dorna „Grijă pentru copii", dezvoltate de McCann București.

București, 17 iunie 2014. Coca-Cola România a câștigat Silver și Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna și campania Dorna „Grijă pentru copii”, dezvoltate de McCann București.

La gala de premiere a premiilor Effie 2014 de luni seară, brandul Coca-Cola a obținut Silver la categoria Media Innovation pentru campania de Live Tweets #Haisamancamimpreuna, în timp ce campania „Grijă pentru copii”, creată de Dorna împreună cu Asociația Salvați Copiii, a fost premiată cu Bronze la categoria CSR.

„Premiile câștigate la Effie Awards ne demonstrează, încă o dată, că ideile curajoase și creative construiesc campanii eficiente. Dorim să mulțumim echipelor alături de care lucrăm fiecare proiect: datorită pasiunii și implicării lor, rezultate campaniilor noastre sunt recunoscute si premiate”, declară Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România și Moldova.

Despre Live Tweets #Haisamancamimpreuna

#Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweets dezvoltată în România, pornită de la informația potrivit căreia 6 din 10 români obișnuiesc să mănânce singuri în fața televizorului. Pentru a determina consumatorii să redescopere bucuria meselor alături de cei dragi, echipa

Coca-Cola România a dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima dată când mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate într-un spot publicitar. Astfel, cele mai inspirate invitații la masă au trecut dincolo de mediul online, ajungând pe TV. Campania a avut ecou și în offline, materializându-se într-o Caravană, care a oprit în marile orașe din România pentru a invita consumatorii să ia pauza de masă alături de cei dragi.
În 2013, campania a fost premiată la Festivalului de publicitate Golden Drum, unde a câștigat un Golden Drum la categoria Direct campaigns.
Case study-ul este disponibil la linkul: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA

Echipele care au lucrat pentru campania Live Tweets #Haisamancamimpreuna:

Echipa Coca-Cola România: Nicoleta Eftimiu – Marketing Manager; Anca Năstase – Marketing Activation Manager, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Giulia Burlui – Media Manager.

Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Boțan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Cătălin Dobre, Ioana Filip, Adrian Preda; Art Director: Lia Bira, Florin Ciobanu, Vlad Macarie, Bogdan Dinu, Copywriter: Mihaela Coman, Maria Năzdrăvan, Oana Gheorghe, Account Director/ Manager – Ionela Buta, Matei Goncea, Laura Aldea, Amalia Jakab, Iulia Popescu; Alina Marin, Planning Director: Victor Croitoru; Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminița Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Ana Nilă, Alina Croitoru, Mihaela Dumitrașcu, Ludmila Țones.

Despre campania Dorna „Grijă pentru copii”

Campania „Grijă pentru copii”, dezvoltată de Dorna și Asociația Salvați Copiii are ca scop prevenirea cauzelor nașterilor premature cât și ingrijirea corespunzătoare a nou născuților prematur prin dotarea cu echipamente de specialitate a cât mai multor maternități din România.

În cadrul campaniei, 15 maternități din 13 orașe din țară au primit, în total, 92 de echipamente medicale pentru îngrijirea copiilor născuți prematur. Campania „Grijă pentru copii” a fost susținută de un plan integrat de comunicare, cu componente de TV, print, in-store, OOH, digital și PR, menite să atragă atenția publicului asupra problemei copiilor născuți prematur. Platforma digitală www.grijapentrucopii.ro a funcționat ca un agregator de informații despre problema prematurității în România, materiale informative și modalități alternative prin care oamenii se puteau implica direct în campanie. Campania „Grijă pentru copii” continuă să ajute la îngrijirea copiilor născuți prematur și în 2014, prin dotarea maternităților din România cu echipamente medicale de specialitate.

Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu – Margeting Manager, Raluca Vlad – Marketing Activation Manager Water, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Mihaela Niță – Government Relations & Public Affairs Manager, Giulia Burlui – Media Manager.

Echipa Coca-Cola Hellenic: Natalia Stroe – Marketing & Development Manager; Gabriela Gălățanu – Marketing Manager NCB; Codruța Iovănaș – CSR, Media & Local Government Relations Coordinator.

Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Boțan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Cătălin Dobre, Group Creative Director: Ioana Filip; Art Director: Alin Sirbu, Florin Ciobanu, Copywriter: Ioana Zamfir, Maria Năzdrăvan, Client Service Director: Dana Hogea, Account management: Cristian Calinescu, Matei Goncea, Elena Holban;  Digital & social media strategist: Oana Nedelea; Media Planning Director: Victor Croitoru; Media Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminița Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Emilia Florea.

##

 

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase și necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite,    Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia și Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink și sucuri de fructe și nectaruri. Având cea mai mare rețea de distribuție de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de țări se bucură de băuturile companiei, consumul depășind 1,9 miliarde de porții pe zi. 
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunități durabile, compania noastră este centrată pe inițiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător și conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viață activ și echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajații noștri și promovarea dezvoltării economice a comunităților unde ne desfășurăm activitatea. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajați care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România).

Pentru mai multe informații legate de companie vă rugăm să vizitați site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriți pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.