Justiția face marketing pentru Steaua
Mulți dintre cei care asociau acest brand uriaș cu Becali și MM au renunțat pentru multă vreme să mai meargă pe stadion și se uitau cu silă la știri.
Pe spatele echipei cu milioane de simpatizanți și-au făcut imagine și latifundiarul/politicianul, dar și managerul ratat, iar suporterii adevărați n-au văzut cu ochi buni această siluire a Stelei.
Pentru că, să nu uităm, înainte de a fi la Steaua, Gigi Becali era doar un fost cioban și un modest om de afaceri, iar Mihai Stoica un fost mare „oțelar” și un la fel de mare rapidist (pentru că, nu-i așa, își schimba simpatiile în funcție de cine dădea banii – singura iubire constantă din viața lui).
Acum, din fericire pentru Steaua, nu-i mai dă nimeni bani iar echipa trece printr-o perioadă de normalitate care o face simpatică pentru toată lumea, chiar și pentru adversari.
Nu vi se pare de când MM este la închisoare este ceva mai liniște în Liga I? Nu vi se pare de când Gigi Becali este la închisoare, echipa este mai relaxată? Ei bine, da. Este relaxare pentru că Gigi Becali nu mai afară jumătate de echipă la fiecare eșec, pentru că nu mai trimite bilețele cu schimbările în pauză și, în general, pentru că nu prea mai comunică lumii părerea lui despre jocul echipei. Și este liniște pentru că MM nu mai amenință pe nimeni, nu mai umilește pe nimeni, nu mai bate pe nimeni.
Nu spun că este bine sau rău pentru societate că Gigi Becali și MM Stoica sunt la închisoare – sunt decizii ale instanțelor pe care nu are rost să le comentăm – dar cu siguranță este mai bine pentru Steaua ca cei doi să stea puțin departe de echipă.
Clubul nu mai depinde de mult de banii lui Becali – ca să se creadă că o să moară cu Gigi în închisoare – iar absența celor doi din jurul echipei face bine. Vin sponsori, oamenii au redescoperit frumusețea fotbalului iar știrile despre Steaua au legătură mai mult cu rezultatele și mai puțin cu scandalurile. Iar meritul pentru această „rebranduire” a echipei de fotbal Steaua aparține Justiției, de departe cel mai eficient agent de marketing și imagine pe care l-a avut campioana României vreodată.