Peste 1700 de copii își așteaptă cadourile de Crăciun de la cititorii gândul care s-au alăturat în ultimele 16 ore campaniei Salvează Crăciunul.
Alți copii care provin din orfelinate, centre maternale sau familii fără posibilități așteaptă un dar cât de mic. Dacă vrei să fii tu Moșul, gândul îți oferă locul în care dorințele celor mici pot fi implinite: Salvează Crăciunul.
Pagina funcționează doar cu bună credință. Și cu suflet. Accesați-o!
Sunt două casete: în cea din stânga te poți înscrie dacă dorești să devii un Moș Crăciun pentru un copil deloc norocos, aflat într-un centru de plasament sau provenind dintr-o familie săracă. Completează câmpurile, iar sistemul va face legătura automat între tine și unul dintre acești copii. Micuțului va trebui să-i trimiți un cadou, un dar la care el acum doar visează. Te vei înscrie aici ca să faci o faptă bună în mod anonim. Asigură-te că nu faci o promisiune de care să uiți mâine.
În dreapta mai e o casetă – aici poți înscrie un copil amărât, care are nevoie de ajutor. Care nu are părinți sau ai cărui părinți nu au cum să le facă măcar o mică bucurie. La fel, sistemul va face legătura între micuț și Moșul lui.
Până la această oră, 1882 de persoane s-au înscris pe pagina special creată de gândul pentru a fi voluntar al lui Moș Crăciun. Totodată, cititorii noștri au înscris 182 de copii mai puțin norocoși pentru a primi cadouri de Crăciun.
Ca și anul trecut, ne bazăm pe sprijinul vostru. Amintiți-vă că împreună, în decembrie 2011, am salvat Crăciunul celor 300 de copii de la Valea Screzii – Valea Plopului. Micuților orfani le-au ars în Ajunul Crăciunului bucătăria, sala de mese, biblioteca și sala de jocuri. Gândul a inițiat atunci, împreună cu Știrile ProTV, o campanie de strângere de fonduri și am deschis o pagină de Facebook.
Inițial ne-am dorit să strângem 10.000 de Like-uri, pentru care sponsorii să dea 10.000 de euro, bani pentru copiii necăjiți din Valea Screzii și Valea Plopului. Ceea ce a urmat în primele 24 de ore ale campaniei ne-a depășit orice așteptare: peste 40.000 de Like-uri și 36.000 de euro donați de sponsori. În câteva zile, am strâns 95.000 de euro. Împreună!