Mediafax extinde campania „Sănătatea-i cel mai bun prieten”, inițiată în parteneriat cu Metropolitan Life și Fundația MediaPro

Publicat: 06 11. 2014, 16:07
Actualizat: 05 02. 2019, 05:46

Grupul Mediafax, în parteneriat cu Metropolitan Life și Fundația pentru Educație și Dezvoltare MediaPro, dezvoltă și în acest an campania de informare și educație „Sănătatea-i cel mai bun prieten!”, propunând publicului subiecte legate de sănătate și îngrijirea ei, precum și noutăți despre asigurările private de sănătate. Campania va avea ca element central platforma online www.sanatateaprieten.ro, care va oferi cititorilor informații de calitate și soluții pentru o viață sănătoasă.

Campania își propune să aducă mai aproape de public conceptul de asigurare privată de sănătate, un concept încă puțin popular în rândul românilor, punând accent pe importanța informării pentru obținerea accesului facil la servicii medicale de calitate. Materialele incluse în acest proiect au scopul de a aduce informație completă despre sistemul de asigurări private de sănătate, despre avantajele, dar și costurile acestuia. Campania se adresează atât românilor interesați de opțiunile de a beneficia de servicii medicale de calitate, cât și medicilor care pot găsi pe această cale noutăți din acest segment.

Anul trecut, zeci de mii de români au găsit informații de interes din acest domeniu prin intermediul campaniei Mediafax, Metropolitan Life și Fundației MediaPro.

În acest an, platforma online www.sanatateaprieten.ro va continua să fie dezvoltată pentru a se impune ca sursă de informare și educare, extinzând aria domeniilor din care cititorii vor găsi informații relevante pentru ei. Pe lângă sistemul sanitar și cel de asigurări private de sănătate, campania va aduce conținut valoros despre protecția familiei și produsele de asigurare destinate copiilor.

„Rezultatele campaniei din 2013 ne-au convins că este nevoie să continuăm informarea familiilor din România pe subiecte legate de sănătate. Cele 150 de preluări în presa scrisă și online ale materialelor apărute în publicațiile grupului Mediafax au generat zeci de mii de vizualizări în doar câteva luni. Mă bucură că românii încep să se informeze despre cum să aibă un standard de viață crescut. Următorul pas este să conștientizeze că fiecare din noi are responsabilitatea individuală de a-și îngriji propria sănătate”, consideră Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.

Interacțiunile cu utilizatorii platformei online și reacțiile primite de la beneficiarii acestei campanii ne-au determinat să ne implicăm și în acest an în proiectul „Sănătatea-i cel mai bun prieten„.  Vom intensifica demersurile de informare și educare pentru că noi credem în dreptul la sănătate al românilor. Iar schimbările de mentalitate se văd de la an la an„, a declarat Liliana Șerban, Președintele Consiliului Director al Fundației MediaPro.

Campania se va derula în intervalul 5 noiembrie – 31 decembrie 2014 și, pe lângă dezvoltarea platformei online și a canalelor de comunicare de susținere, va include și conținut relevant în publicațiile Ziarul Financiar, Business Magazin, The One, Ce se întâmplă, doctore? și pe site-urile www.gandul.info, www.mediafax.ro, www.descopera.ro și www.go4it.ro.

De asemenea, subiecte importante vor fi dezbătute în cadrul unei ediții speciale a ZF Live, pe parcursul conferinței Mediafax Talks about Health, cu tematică medicală, dar și în cadrul unui eveniment dedicat părinților, derulat de revista Ce se întâmplă, doctore?. Un alt eveniment dedicat acestei campanii va fi Meet the CEO, organizat sub umbrela brandului de presă Business Magazin, la care va participa Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.

Toate materialele se vor regăsi pe site-ul campaniei www.sanatateaprieten.ro, precum și pe pagina de Facebook Sănătatea-i cel mai bun prieten”.