Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat joi, că Șoseaua Fabrica de Glucoză a fost deschisă și se circulă pe patru benzi, câte două pe sens.
„De astăzi, pe Șoseaua Fabrica de Glucoză se circulă pe patru benzi, două pentru fiecare sens, între Șoseaua Petricani și strada Barbu Văcărescu.
Multumesc echipei care a facut eforturi considerabile si a reusit in timp record sa finalizeze largirea soselei, care înseamnă și sfârsitul chinului prin care treceau șoferii în această parte a Bucureștiului”, a anunțat Gabriela Firea pe pagina sa de Facebook.
În ceea ce priveşte tronsonul cuprins între bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, Gabriela Firea a estimat că acesta ar putea fi inaugurat peste aproximativ două săptămâni.
„Lucrarea a fost îngreunată la un moment dat, pentru că am dorit să reabilităm şi conducta de termoficare. Sunt aproape 500 de metri de conductă de termoficare reabilitată, astfel încât cartierul Aviaţiei va putea să aibă apă caldă şi căldură fără probleme, odată cu finalizarea acestei lucrări”, a spus Firea, care a făcut anunțul, live pe Facebook, dintr-un autobuz în mers, alături de viceprimarul Aurelian Bădulescu și mai mulți consilieri.
În urma cu două săptămâni, primarul general preciza că proiectul noii şosele presupune lărgirea la patru benzi, două pentru fiecare sens de circulaţie, a arterei de 1,8 km lungime, între şoseaua Petricani – Nod A3 şi Calea Floreasca. Fiecare bandă va avea 3,5 metri lăţime, iar trotuarele vor include şi o pistă pentru biciclişti cu o lăţime de 1,5 metri pentru fiecare sens.
Potrivit edilului, lucrarea a costat 10 milioane de euro, iar exproprierile au costat 25 de milioane de euro.
Proiectul noii șosele a presupus lărgirea la 4 benzi, două pentru fiecare sens de circulație, a arterei de 1,8 km lungime, între Șoseaua Petricani – Nod A3 și Calea Floreasca. Fiecare bandă va avea 3,5 metri lățime, iar trotuarele vor include și o pistă pentru bicicliști cu o lățime de 1,5 metri pentru fiecare sens. Dirigenția de șantier este realizată de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București. Executarea lucrărilor este realizată de asocierea Straco Grup – Tracon – Primacons Group, iar costul actualizat se ridică la circa 48 milioane lei fără TVA.