Prima pagină » Social » CAMPANIE GÂNDUL.RO. Empatia a învins pandemia! Românii cu lipsuri se gândesc la semenii lor! (Galerie FOTO)

CAMPANIE GÂNDUL.RO. Empatia a învins pandemia! Românii cu lipsuri se gândesc la semenii lor! (Galerie FOTO)

GÂNDUL.RO și partenerii săi eMAG, Alka, Nestlé, Mollers, Băneasa, Digital atelier, Medici pentru România au adus speranța în câteva dintre familiile deznădăjduite. Un tir cu jucării, dulciuri și bunuri de larg consum a ajuns în case din toată țara, de unde s-a întors încărcat cu un dar mult mai prețios. Empatia încă este prezentă în România și o întâlnești mai ales la cei nevoiași.

De fapt, putem spune fără a greși că empania a învins pandemia, chiar dacă vremurile pe care le trăim alimentează un puternic sentiment de autoprotecție.

„Am avut noroc că soțul a fost chemat la muncă”

Pentru mulți copii, iarna este anotimpul lui Moș Crăciun, așteptat să împartă daruri. Pentru părinții lor, însă, luna decembrie marchează începutul greutăților și al grijilor pentru iarna lungă ce urmează.

La fel gândește și o familie din Călărași, și o alta din Argeș sau Dâmbovița, ca să enumerăm doar câteva dintre locurile prin care a ajuns CAMPANIA GÂNDUL.RO. Într-o astfel de casă, caravana GÂNDUL.RO a găsit o mamă puternică, exemplu pentru mulți români. Despre greutățile cu care se confruntă, ea răspunde că le-a întâmpinat pe toate curajoasă, convinsă că este vrerea Domnului: „A fost criza asta, pandemia, dar am avut noroc că pe soțul l-a tot chemat la muncă. Dacă stătea acasă, poate nu aveam nici ce mânca, nici ce pune pe masă, cu ce să facem focul în casă. Asta e…”.

Întrebată dacă și-a pus vreo dorință de sărbători, femeia spune că nici nu a îndrăznit, dar își îndreaptă gândurile spre ceilalți semeni aflați în mare nevoință. „Nu m-am gândit la o dorință pentru că știu că… nu, nu am așteptări. Atât, vreau să fiu sănătoasă cu copiii, că poate sunt alții mai amărâți decât mine! Poate chiar nu au ce să mănânce. Eu, de bine de rău, o pâine tot o am pe masă”.

GÂNDUL.RO a demarat campania „Moș Crăciun nu uită pe nimeni” cu sprijinul unor parteneri comerciali de nădejde. Astfel, eMAG, Alka, Nestlé, Mollers, Băneasa, Digital atelier, Medici pentru România au înțeles că mai presus de orice sărbătoarea nașterii Domnului Iisus Hristos înseamnă bunătate și ajutor.

Autor
Marius Olaru este un jurnalist cu experienta, care a debutat in presa scrisa din Romania in anul 2000. De-a lungul carierei, a colaborat cu mai multe publicatii, atat din presa scrisa, cat si online, ... vezi toate articolele

Citește și