Ce a pățit Claudia din Târgu Mureș, după ce a comandat mobilă de bucătărie de 7.500 de euro: „Am plătit toată suma, înainte de livrare”
O femeie din Târgu Mureș susține că a fost păcălită de o firmă de mobilă cu showroom în Iași, căreia i-a achitat în avans suma de 7500 de euro și nu a primit produsul pentru care a plătit. „Am plătit toată suma, înainte de livrare”, afirmă Claudia Iakob.
Femeia a înaintat și o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, în speranța că i se va face dreptate.
„Au fost chiar agresivi”
Potrivit bzi.ro, nu este pentru prima dată când firmele de mobilă din Iași sunt reclamate de clienții nemulțumiți.
Claudia Iakob a povestit ce s-a întâmplat și cum reprezentanții societății Bismobil Kitchen nu și-au respectat promisiunile contractuale, insistă femeia din Târgu Mureș.
„Contractul l-am semnat cu firma din Iași, la finalul lunii februarie. Era pentru o bucătărie cu câteva corpuri, pe o lungime de 4 metri, dar pe tot peretele. Contractul era pentru 7.500 de euro. Am plătit un avans și apoi toată suma, înainte de livrare, ce era pe data de 15 mai 2022, conform contractului. Cei de la firmă au insistat să plătesc toată suma înainte, au fost chiar agresivi. Termenul de livrare nu a fost respectat. La finalul lunii mai au adus scheletul din PAL, fără fronturile din MDF vopsit.
Ne-au tot amânat, ne-au spus tot felul de minciuni, ne-au dus cu zăhărelul, ne-au spus că mobilierul s-a rătăcit, că nu s-a uscat MDF-ul, tot felul de minciuni. Până în luna septembrie am tot așteptat să finalizeze montajul, dar nu s-a întâmplat nimic”, a precizat femeia.
Pentru că nu a primit mobila comandată și plătită înainte, Claudia Iakob a înaintat o reclamație la Protecția Consumatorilor. „Nu am mai așteptat și am depus reclamație la mijlocul lunii septembrie. Ne-au propus o înțelegere compensatorie, dar nu am mai primit nimic. Mobila nici acum nu este finalizată, lipsesc cornișa și măștile ce veneau între corpurile de la sertare. Prin felul în care au procedat și-au bătut joc de nervii noștri. Noi am fost de bună credință”, a mai spus Claudia Iakob.
Firma dă vina pe războiul din Ucraina
Reprezentanții Bismobil Kitchen au declarat pentru sursa citată că firma de mobilă a depus toate eforturile ca să o mulțumească pe clienta din Târgu Mureș, însă nu a fost cale de înțelegere.
„Suntem de 2 ani pe piața din România. Fabrica de mobilă se află în Republica Moldova. Într-adevăr, sunt întârzieri cu livrările din cauza războiului din Ucraina, dar am căutat să ne înțelegem cu fiecare client nemulțumit. Am oferit cadou cratițe, scaune. Cu doamna Iakob este un caz mai aparte. Ne-am oferit să-i dăm o vitrină. Ce dorea clienta costa cam 1.500 de euro, nu puteam să-i oferim de atât. I-am spus să aleagă ceva la jumătate, dar nu a dorit. Ne-a ponegrit pe rețele, răspundea clienților că suntem țepari, cum spun românii. Nu știu care este scopul doamnei. Spunea: «Nu comandați, sunt niște țepari moldoveni». Nu zic că nu am greșit, dar așa sunt vremurile acum, sunt întârzieri. Am propus și 50 de lei pentru fiecare zi de întârziere. Doamna Iakob este un caz aparte, nu vrea să rezilieze, nu știe ce vrea”, susțin cei de la Bismobil Kitchen.
Bzi.ro scrie că ANPC a intervenit aplicând firmei Bismobil Kitchen o amendă de 1.000 de lei.