Ce a pățit Nea Ion din Iași, după ce a încercat să-și închidă abonamentul de telefonie la Orange: „Mi-a venit factură dublă, de 58 de lei”
Un bătrân din Iași se luptă cu gigantul Orange, în încercarea de a-și închide abonamentul de telefonie mobilă. Deși perioada contractuală s-a încheiat în decembrie 2022, iar el anunțat, deja, că nu dorește prelungirea, Ion Condurache continuă să fie bun de plată.
Ba chiar, după ce a îndrăznit să vorbească despre încheierea colaborării, nea Ion a primit o factură de dublă de la Orange, scrie bzi.ro!
Nebăgat în seamă de angajații Orange
A ajuns la vârsta de 74 de ani să trăiască niște vremuri cum nici în anii comunismului n-a avut parte. Ion Condurache spune că azi mai are o singură dorință: nici pensie mai mare, nici sănătate lungă, doar să reușească să scape de abonamentul Orange!
Asta fiindcă, deși perioada contractuală s-a încheiat din decembrie, compania franceză de telefonie mobilă tot l-a pus la plată. A făcut drumuri la diferite puncte de lucru din Iași, însă niciunul dintre angajații Orange nu i-a acordat cea mai mică atenție, se plânge bătrânul.
„A venit data în care trebuia să se termine contractul și am mers la Orange, la complexul Era, unde plăteam eu, dar angajații au început să-mi zică de nu știu ce oferte și nu am încheiat nimic, în continuare venind facturi acasă. Duble!” – Ion Condurache
„Am plătit, timp de doi ani, cel mai mic abonament, de 5 euro. Nu am întârziat niciodată cu plata, dar am zis că dacă tot s-a terminat perioada contractuală, în decembrie 2022, numai bine îl închid și mă mut, auzind de scumpiri, mai ales că de vreo două ori m-au taxat pentru că aș fi vorbit în afara Uniunii Europene, când nici nu a fost așa”, le-a povestit Ion Condurache jurnaliștilor BZI.
Poziția companiei Orange
Nea Ion susține că a apelat inclusiv sediul central, din București, însă nici acolo nu a rezolvat nimic.
„Am copii, dar sunt plecați. Nu am telefon performant cu Facebook sau de astea, că poate mă mai consultam și cu alți oameni, dar chiar nu înțeleg de ce se țin așa după mine și nu îmi închid abonamentul. Poate nu știu eu ceva. Deci plăteam 25 de lei și acum mi-a venit factură cu 58 de lei, când eu oricum vorbisem să mi-l închidă. Vreau doar să rezolv, nici nu pot dormi noaptea de stres”, reclamă bătrânul din Iași.
„Am sunat la București, am așteptat o grămadă să intre cineva pe fir și tot nu am rezolvat nimic. Ei îmi spuneau că mă felicită pentru fidelitate, mi-au dat și un telefon foarte mic, drept recompensă, dar nici nu l-am folosit… Acum văd că facturile sunt duble” – Ion Condurache
Pe de altă parte, scrie bzi.ro, compania Orange și-a exprimat următorul punct de vedere cu privire la acest subiect: „Când se dorește închiderea abonamentului, se face o cerere într-un punct Orange, apoi domnul trebuie să răspundă la un apel”.