LOVIT. Un polițist a fost târât cu mașina de către un șofer în Pipera. IMAGINI CU IMPACT EMOȚIONAL
Ieri seară, un agent al Serviciului Circulație Rutieră din cadrul D.G.P.L.C.M.B., aflat în timpul serviciului, a fost lovit de către un șofer care, mai apoi, a părăsit locul accidentului.
„V.B. se afla în zona șoselei Pipera, într-o intersecție cunoscută ca „nod” al Capitalei. Locul este în atenția D.G.P.L.C.M.B. ca fiind unul care, fără activitatea de fluidizare a poliţiştilor, se poate transforma în zonă de amubuteiaj” a anunțat Poliția Locală București.
Lovit. „Am apucat să-i fac semn, dar nu a oprit”
„Am văzut cum un șofer al unei dubiţe intră în intersecție pe culoarea roşie. Am apucat să-i fac semn, dar nu a oprit. M-a trântit și m-a târât câțiva metri”, povesteşte polițistul local.
Acesta își mai amintește că, după ce a fost lovit, șoferul autovehiculului a reușit să plece de la locul accidentului, deși un alt conducător auto – martor al incidentului – a încercat să-l blocheze pe agresor în trafic.
Se află în afara oricărui pericol
După acordarea primelor îngrijiri medicale, agentul de circulație al D.G.P.L.C.M.B. a fost transportat la spitalul Elias. În prezent se află în afara oricărui pericol, iar specialiștii Poliției Nationale – care l-au identificat, deja, pe agresor – continuă cercetările.
De-a lungul vremii, mai mulți polițiști au fost răniți sau chiar uciși în timpul misiunii pe stradă, unii intenționat, alții accidental.
Cel mai cunoscut caz este cel al lui Gheorghe Ionescu, ucis în 2015.
„Dulăul”, ucis de un om de afaceri turc
Accidentul în urma căruia ofițerul Gheorghe Ionescu a murit s-a produs în 2 august, în jurul orei 03.30, în zona intersecției străzii Nicolae Caramfil cu Șoseaua Pipera, unde acesta se afla împreună cu alți agenți de la Brigada Rutieră a Capitalei, pentru un control în trafic. Polițistul i-a făcut semn lui Abdullah Atas să oprească mașina pe care o conducea, omul de afaceri turc a încetinit, dar când a ajuns în dreptul lui Gheorghe Ionescu, a accelerat și l-a lovit. Gheorghe Ionescu a fost târât pe capotă pe o distanță aproximativ 350 de metri, apoi a fost aruncat pe șosea la 10 metri. Anchetatorii au stabilit că șoferul avea o alcoolemie de 1,65 la mie și mergea cu o viteză de 180 – 200 de kilometri la oră.