Prima pagină » Social » (P) Kaufland România a lansat un anunț autentic de recrutare pentru persoanele cu deficiențe de auz

(P) Kaufland România a lansat un anunț autentic de recrutare pentru persoanele cu deficiențe de auz

(P) Kaufland România a lansat un anunț autentic de recrutare pentru persoanele cu deficiențe de auz

Kaufland Dance Talk este primul mesaj de recrutare inclus într-o provocare pe TikTok

Kaufland România, promotor activ al diversității și incluziunii la locul de muncă și în societate, a lansat un anunț autentic de recrutare pentru persoanele cu deficiențe de auz. Kaufland Dance Talk este primul anunț care integrează mesajul de recrutare într-o provocare inedită de TikTok. Aceasta se bucură de un rezultat pozitiv în Social Media, cu milioane de impresii și vizualizări strânse.

Challenge-ul de TikTok presupune un tutorial de dans, realizat cu ajutorul unui coregraf și al unor interpreți în limbajul semnelor. Acesta a fost promovat pe rețelele sociale pentru a încuraja dansatorii amatori să recreeze mișcările de dans, având șansa de a câștiga premii atractive. Kaufland Dance Talk ascunde în mișcările reproduse de toți cei care au spus “da” provocării un mesaj de recrutare dedicat cu deficiențe de auz.

Într-o societate complexă, este important să îmbrățișăm diversitatea sub toate formele ei. Iar la Kaufland, diversitatea și incluziunea sunt teme de importanță majoră. Promovăm constant o cultură organizațională bazată pe transparență și colaborare și implementăm proiecte dedicate persoanelor cu dizabilități. Acesta a fost și scopul proiectului Kaufland Dance Talk – să fim mai aproape de persoanele cu deficiențe de auz într-un mod autentic și cât mai distractiv, dar în special să îi invităm să ni se alăture, pentru că avem deschise peste 500 de poziții dedicate pentru noi colegi care vor să ne completeze echipa.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România și Republica Moldova.

Provocarea Kaufland Dance Talk a fost integrată și în cornerul dedicat Kaufland de la festivaluri de renume, precum UNTOLD și Nostalgia. Numeroase persoane s-au înscris în această provocare prin realizarea de videoclipuri cu dansul Kaufland, comunicând mai departe mesajul inedit de recrutare pentru persoanele cu deficiențe de auz în Social Media. Pe platformele TikTok și Meta, provocarea a adunat rezultate pozitive, cu peste 20 de milioane de impresii și peste 7.5 milioane reach. Mai mult decât atât, hashtag-ul #KauflandDanceTalk a strâns 13.8 milioane de vizualizări, toate aceste rezultate pozitive arătând succesul proiectului prezentat într-un mod creativ și inedit.

Kaufland sprijină diversitatea și incluziunea socială, fiind un angajator pentru care egalitatea de șanse este unul dintre pilonii de bază privind integrarea angajaților la locul de muncă. Pentru a oferi un mediu accesibil tuturor colegilor, compania derulează încă din 2019 programul A.C.C.E.S. (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale). Prin intermediul acestui program, orice persoană își poate găsi locul în Kaufland – o echipă unită, diversă și profesionistă.

Echipa Kaufland continuă să crească, iar toți cei care își doresc un loc de muncă au mai multe modalități prin care pot aplica: online, pe cariere.kaufland.ro, printr-un email la adresa [email protected], telefonic la 021 91 32 sau se pot adresa colegilor de la biroul de informații din oricare magazin Kaufland din România.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 169 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: [email protected]

Alex Manole este un tânăr jurnalist, aflat la început de carieră, absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din București. Alex este pasionat de gaming, internet și tehnologii ... vezi toate articolele

Citește și