Prima pagină » Social » PROBLEME. Ce s-a întâmplat de când autobuzele au început să circule pe liniile de tramvai în Capitală: „Din ce am înțeles, în alte țări autobuzul nu merge direct pe linia de tramvai”

PROBLEME. Ce s-a întâmplat de când autobuzele au început să circule pe liniile de tramvai în Capitală: „Din ce am înțeles, în alte țări autobuzul nu merge direct pe linia de tramvai”

PROBLEME. Ce s-a întâmplat de când autobuzele au început să circule pe liniile de tramvai în Capitală: „Din ce am înțeles, în alte țări autobuzul nu merge direct pe linia de tramvai”

La nici 48 de ore după ce Primăria Capitalei a pus în practică un proiect pilot prin care autobuzele să circule pe linia de tramvai, a apărut oproblemă. S-a lipit mastic pe roțile autobuzelor noi Otokar, iar ciruclația tramvaielor a fost serios afectată!

O nouă problemă a îngreunat traficul din București, joi! Masticul turnat pe lângă şina de tramvai s-a topit, iar multe linii au fost blocate zeci de minute. De vină, spun vatmanii, ar fi autobuzele care pot circula de miercuri şi pe șinele de tramvai.

Potrivit clubferoviar.ro, problema a fost semnalată de un utilizator al Forumului Metrou Ușor, care a postat și două fotografii.

„Cauciucurile autobuzelor au început să acumuleze mastic de la etanșarea șinei de tramvai”

„Se pare că avem și ceva probleme. Cauciucurile autobuzelor au început să acumuleze mastic de la etanșarea șinei de tramvai. E posibil să fie ceva de scurtă durată, până se dezlipește complet masticul în surplus. Din ce am înțeles, în alte țări autobuzul nu merge direct pe linia de tramvai, ci cu roțile de o parte și de alta a liniei. La noi nu prea e posibil așa ceva din cauza gardurilor și a peroanelor care nu au fost concepute pentru a circula în acest regim, decât direct pe lini”, arată sursa citată.

„Probleme apar mai mult la tramvaie, pentru că roțile autobuzelor calcă doar pe una din linii”

„Probleme apar mai mult la tramvaie, pentru că roțile autobuzelor calcă doar pe una din linii de pe fiecare sens și se modifică un pic echlibrul. Dar băieții noștri (vatmanii – n.red.) știu cum să procedeze și să fie atenți”, a declarat pentru Club Feroviar Vasile Petrariu, președintele Sindicatului Transportatorilor București din cadrul Societății de Transport București.

Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, a inaugurat, miercuri, proiectul-pilot în care autobuzele de pe trei linii intens circulate (135, 182 și 330) vor putea circula pe linia de tramvai.

Potrivit informațiilor oferite de Gabriela Firea, acest proiect-pilot reprezintă o primă etapă a unei acțiuni care are ca scop fluidizarea traficului din București, dar și o premieră absolută.

Premieră în traficul bucureștean! De azi inauguram banda unică mult-așteptată! Aceasta este amenajată pe liniile de tramvai, unde de dimineață circulă și autobuzele. Azi inauguram prima etapă a acestei acțiuni importante pentru fluidizarea traficului, a scris Gabriela Firea pe pagina sa de socializare.

Firea: ”Este un proiect la care lucrăm de doi ani de zile”

Primarul general al Capitalei spune că proiectul-pilot se află în lucru de mai bine de doi ani de zile, numai că nu a fost posibilă punerea sa în practică din cauză că au fost necesare modificări la Codul Rutier.

Alexandru Coman a absolvit Facultatea de Jurnalism în anul 2010, iar de atunci a semnat în mai multe publicații centrale, în secțiunile online, precum evz.ro. Alexandru lucrează de mai mulți ani ... vezi toate articolele

Citește și