Schimbări majore pe piața de ride sharing. Ce avantaj ai prin programul „Pro” al Uber
Au loc schimbări majore pe piața de ride sharing din România. Compania Uber introduce programul de beneficii Pro, care oferă şoferilor înscrişi opţiunea de a se întoarce sau de a rămâne în zone aglomerate, acolo unde există cerere ridicată din partea clienţilor.
„Şoferii vor putea accesa şi opţiunea «Du-mă înapoi în zone aglomerate», prin intermediul căreia pot rămâne sau se pot întoarce către o zonă cu cerere ridicată şi vor primi mai multe informaţii despre distanţa şi durata unei curse înainte de a o accepta. Nivelul fiecărui şofer este vizibil şi pentru pasageri, în profilul disponibil în aplicaţie”, se arată într-un comunicat de presă al companiei Uber, intens lovită în ultima perioadă de o criză fără precedent.
Ce alte beneficii oferă programul Uber Pro
Însă mai sunt și alte beneficii incluse în programul Uber Pro, cum ar fi reduceri pentru achiziţia de combustibil şi de asigurări auto sau servicii de spălătorie auto.
„Printre noile beneficii la care şoferii din România vor avea acces se numără o serie de reduceri speciale pentru combustibil şi între 10% şi 30% pentru servicii de spălătorie auto, de care pot beneficia în benzinăriile MOL. De asemenea, în curând aceştia vor putea să reducă până la 20% din costurile pentru asigurarea auto prin intermediul unui nou parteneriat încheiat cu societatea Marsh”, se mai arată în comunicatul companiei de ride sharing.
Programul de beneficii pentru şoferi Uber Pro este organizat în patru niveluri: Blue, Gold, Platinum şi Diamond. Toţi şoferii care optează pentru Uber Pro se încadrează automat în nivelul Blue. Pentru a beneficia de recompensele disponibile în categoriile Gold, Platinum sau Diamond, şoferii trebuie să menţină o evaluare de minimum 4.85 dintr-un maxim de 5 posibil şi o rată scăzută a curselor anulate. Şoferii pot câştiga puncte pentru fiecare călătorie pe parcursul unei perioade de 3 luni, necesară pentru trecerea către următorul nivel. Aceştia primesc câte un punct pentru fiecare cursă, iar în cazul curselor din timpul orelor de vârf, chiar și câte trei puncte.
La rândul lor, pasagerii primesc la momentul comenzii detalii despre nivelul Uber Pro al şoferului.