Șoseaua „Fabrica de Glucoză” s-a deschis în totalitate de azi! IMAGINI ÎN PREMIERĂ cu noua arteră proaspăt inaugurată
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat, sâmbătă, că Șoseaua „Fabrica de Glucoză” a fost deschisă în totalitate circulației. Inițial, Gabriela Firea a inaugurat această Șosea acum o lună, când sectorul dintre strada Barbu Văcărescu și Calea Floreasca era închis.
„Șoseaua Fabrica de Glucoză s-a deschis total circulației!
Am finalizat modernizarea acestei străzi importante din Nordul Capitalei.
De astăzi, s-a deschis circulației și tronsonul dintre strada Barbu Văcărescu și Calea Floreasca. Mica întârziere a fost cu mare folos pentru că am modernizat și 500 de metri din magistrala care alimentează cu apă caldă și căldură întreg cartierul Aviației.
Gabriela Firea: „Legătura cu Autostrada A3 este importantă pentru Capitală”
Am găsit un proiect inițiat acum 10 ani, blocat și cu niște costuri uriașe. L-am dus la capăt!
Șoferii pot face diferența între strada cu o singură bandă pe sens, de acum doi ani, și artera modernă de acum. Legătura cu Autostrada A3 este importantă pentru Capitală.
Am investit peste 27 de milioane de euro, sumă care include și exproprierile”, a anunțat sâmbătă primarul general, Gabriela Firea.
Șoseaua a fost inaugurată acum o lună, fără sectorul deschis azi!
Șoseaua a fost inaugurată parțial la sfârșitul lunii iunie.
„De astăzi, pe Șoseaua Fabrica de Glucoză se circulă pe patru benzi, două pentru fiecare sens, între Șoseaua Petricani și strada Barbu Văcărescu.
Multumesc echipei care a facut eforturi considerabile si a reusit in timp record sa finalizeze largirea soselei, care înseamnă și sfârsitul chinului prin care treceau șoferii în această parte a Bucureștiului”, a anunțat Gabriela Firea acum o lună pe pagina sa de Facebook.
Costurile proiectului: 35 de milioane de euro
Potrivit edilului, lucrarea a costat 10 milioane de euro, iar exproprierile au costat 25 de milioane de euro.
Proiectul noii șosele a presupus lărgirea la 4 benzi, două pentru fiecare sens de circulație, a arterei de 1,8 km lungime, între Șoseaua Petricani – Nod A3 și Calea Floreasca. Fiecare bandă va avea 3,5 metri lățime, iar trotuarele vor include și o pistă pentru bicicliști cu o lățime de 1,5 metri pentru fiecare sens. Dirigenția de șantier este realizată de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București. Executarea lucrărilor este realizată de asocierea Straco Grup – Tracon – Primacons Group, iar costul actualizat se ridică la circa 48 milioane lei fără TVA.