Apar noi detalii după ce Serena Williams a acuzat un restaurant din Paris că nu a fost servită, cu toate că existau mese goale.
Fosta jucătoare de tenis a postat pe rețelele sociale că a rămas foarte dezamăgită ca urmare a acestei situații.
Acum, o angajată a hotelului în care se află restaurantul spune că nu a fost nimic personal, nici vreun tip de discriminare, așa cum au spus unii internauți, arată BuzzFeed.
„Când a venit ea erau doar două mese disponibile și acestea fuseseră rezervate de clienții hotelului. Colegul meu nu a recunoscut-o și se simte groaznic, dar i-a spus ceea ce i-ar fi spus oricărui alt client, și anume să aștepte jos, în bar, ca o masă să devină disponibilă. Nu a fost absolut nimic personal”, spune aceasta.
Fosta jucătoare americană de tenis Serena Williams, prezentă în această perioadă la Paris, cu ocazia Jocurilor Olimpice, a postat pe rețelele sociale un mesaj prin care se declară deranjată de faptul că nu a putut lua cina la un restaurant din capitala franceză.
Williams a postat un mesaj ușor ironic pe X, în care spune că ea și familia sa nu au fost primiți la restaurantul Peninsula din Paris, arată The Independent.
„@peninsulaparis, mi s-a mai întâmplat să nu îmi fie permis accesul și să nu pot să mănânc într-un restaurant gol chiar și în locuri mai frumoase (ca acesta, n. red.), dar niciodată atunci când eram cu copiii. Întotdeauna există o primă dată”, a scris fosta ocupantă a locului 1 WTA.
Reprezentanții restaurantului i-au cerut scuze Serenei Williams, explicând, tot pe rețelele sociale, că singurul motiv pentru care nu au putut să o primească a fost acela că toate locurile erau deja rezervate de alți clienți. Citește mai mult…
Sursa foto: Profimedia