Prima pagină » Sport » Cât costă o reclamă la Franța-România, primul meci de la Euro 2016

Cât costă o reclamă la Franța-România, primul meci de la Euro 2016

Cât costă o reclamă la Franța-România, primul meci de la Euro 2016
Meciul România - Franța, care deschide campionatul european din acest an, va aduce bani buni din publicitate unui post din Hexagon. TF 1 a anunțat deja tarifele reclamelor, iar prețul pentru un spot în partida România - Franța, care deschide turneul, este printre cele mai mari.

Un spot de 30 de secunde la România – Franța va costa, pe TF 1, 190.000 de euro. În general, partidele în care joacă Franța sunt cele mai scumpe. Dacă Franța ajunge în semifinală, o reclamă de jumătate de minut la partida respectivă va ajunge la 225.000 de euro.

Dacă la meciurile Franței, prețurile sunt foarte ridicate, la alte partide tarifele de pe TF 1 sunt și de zece ori mai mici. Costul unui spot la Euro 2016 la TF 1 variază între 23.000 de euro și 225.000 de euro.

Prețurile vor porni de la 23.000 de euro pentru un spot difuzat în primul tur de la Euro 2016, transmis la ora 15.00, (în care nu va juca naționala Franței) și poate ajunge până la 225.000 de euro pentru 30 de secunde de publicitate difuzate în semifinala competiției dacă va juca și echipa Hexagonului, potrivit Ozap.com.

Pentru partida Franța-Albania, prețul este stabilit la 175.000 de euro pentru un spot. Celelalte meciuri din primul tur, difuzate în prime-time, sunt facturate cu prețuri cuprinse între 75.000 de euro și 80.000 de euro.

Dacă Franța va eșua, un spot la semifinala fără echipa Hexagonului va costa „doar” 126.000 de euro.

Prețurile de pe TF 1 pentru Euro sunt peste alte programe cu potențial de audiență. Ca o comparație, 30 de secunde de publicitate difuzate pe postul francez în sezonul cinci al emisiunii „The voice” costă 92.000 de euro, scrie paginademedia.ro.

Autor

Citește și