Între 21.30 și 23.20, Pro TV a avut la nivel național un rating de 13,5 și o cotă de piață de 32,5%, la mare distanță de Antena 1 (rating 4,8 și cotă de piață 11,7%). Pe următoarele locuri la nivel național au fost Kanal D, Antena 3 și Prima TV.
În mediul urban, Pro TV a avut 1,5 milioane de telespectatori (rating 14,7, cotă de piață 36,1%), urmată de Antena 1 (527.000 telespectatori, rating 5,2, cotă de piață 12,8%) și Antena 3, Kanal D și Prima TV.
În ceea ce privește publicul comercial, Pro TV a avut 688.000 de telespectatori (rating 13,6, cotă de piață 40,1%), Antena 1 – 277.000 telespectatori (rating 5,5, cotă de piață 16,1%), următoarele locuri fiind ocupate de Antena 3, Kanal D și Prima TV.
Paginademedia.ro scrie că, față de meciul tur de miercurea trecută de la București, Partizan-Steaua a avut o audiență cu 500.000 de telespectatori mai mare.