„Lionel Messi ne va ajuta să încurajăm oamenii să se concentreze, să persevereze și să reușească; în special în Europa, Asia și America Latină, unde Huawei depune eforturi pentru a se apropia de consumatori. Atât noi, cât și el, suntem mândri de parcursul de până acum și, cu fiecare provocare nouă, ne reînnoim angajamentul de a găsi calea spre succes.” a declarat Kevin Ho, președinte al diviziei Handset, Huawei Consumer BG.
În ultimii ani, compania a încheiat parteneriate cu echipe renumite, precum America, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid sau AC Milan, dar și cu jucători importanți precum Robert Lewandowski și Alexis Sanchez, iar acum cu Lionel Messi.
După semnarea parteneriatului cu Huawei, Messi a oferit și câteva declarații în care încearcă să încurajeze tinerii să lupte pentru realizarea viselor pe care le au. „Trebuie să lupți pentru a-ți îndeplini visele. Trebuie să faci sacrificii și să te dedici cu totul, dorindu-ți întodeauna să atingi măreția. Chiar dacă crezi că nu mai sunt lucruri de îmbunătățit, trebuie să continui să muncești pentru a avea alte realizări”.
În 2014, produsele și serviciile Huawei au acoperit peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. În același an, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global.