Cine va fi noul sponsor al Simonei Halep. Ion Țiriac face anunțul-surpriză: „Cred că a venit timpul să aleagă”

Publicat: 04 02. 2018, 09:47

„Întrebați-o! Stau la poartă acolo. Trebuie doar să aleagă. Putea în prima zi, a doua zi. Cred că a venit timpul să aleagă și cred că o și face”, a spus Ion Țiriac, potrivit DigiSport. 

Prosport a scris recent că echipa Simonei Halep s-a înțeles în aceste zile cu concernul american Nike pentru o perioadă de patru de ani, după ce liderul mondial nu și-a mai prelungit înțelegerea, la finalul anului trecut, cu gigantul german Adidas, producător devenit partener tehnic al constănțencei în ianuarie 2014.

Cu un capital imens de popularitate pe toate meridianele, dubla finalistă de la Roland Garros a tratat în ultimele săptămâni ale anului de pe alte poziții cu compania fondată de neamțul Adi Dassler. Și-a expus franc cerințele de ordin financiar în fața oamenilor cu drept de semnătură de la Adidas, însă oficialii germani nu au reușit să-i satisfacă Simonei solicitările. Nemții nu au mai plusat peste milionul de euro acordat pe sezon, iar oamenii din jurul elevei lui Cahill și-au reconfigurat planul. „Mulțumesc, Adidas, pentru patru ani minunați! Și o îmbrățișare aparte pentru Claus Marten. Sunt puțin tristă, dar nerăbdătoare să văd ce-mi rezervă viitorul. An nou fericit tuturor și mult noroc în 2018”, a fost enigmaticul mesaj al Simonei, pe Twitter, când se scurgeau ultimele zile din 2017.
 
Alte două firme care care luptă pentru a obține semnătura finalistei de la Australian Open sunt Under Armour și New Balance.