General Motors va sponsoriza Manchester United și renunță la Superbowl
Constructorul auto american General Motors (GM) a anunțat că a semnat un contract pe trei ani de sponsorizare a clubului de fotbal Manchester United, în condițiile în care a renunțat recent la publicitatea de la Superbowl, informează AFP.
Chevrolet, principala marcă a constructorului, va deveni sponsorul exclusiv al clubului englez.
Această înțelegere vine în contextul în care GM și-a regândit strategia publicitară: în ultimele săptămâni, constructorul a anunțat că nu va mai cumpăra spațiu publicitar pe Facebook, pentru a se concentra asupra paginile mărcilor și produselor sale, gratuite, de pe rețeaua de socializare. De asemenea, General Motors a anunțat că nu va mai avea spoturi publicitare la următoarea ediție a Superbowl, finala campionatului de fotbal american, unul din cele mai urmărite evenimente sportive din SUA.
Joe Ewanick, director de marketing al GM, a subliniat că fotbalul are un număr foarte mare de fani în întreaga lume. „Peste 3,5 miliarde de persoane urmăresc meciurile de fotbal, în timp ce doar 400 de milioane urmăresc NFL”, a afirmat el.
Ewanick nu a precizat valoarea acordului cu Manchester United.