„Echipa ProSport semnează o nouă inovație jurnalistică și dedică întreaga zi aniversării celor 50 de ani ai lui Gică Hagi, având alături vedete, sportivi și fani din întreaga lume. Cotidianul sportiv a deschis seria surprizelor din 5 februarie cu o colecție de mesaje semnate de zeci de oameni din toate zonele lumii, de la Japonia, Thailanda și Australia la Patagonia, Brazilia și Suedia”, precizează un comunicat.
În plus, pe parcursul zilei, cei care vor urmări secțiunea dedicată de pe site-ul prosport.ro și pagina de Facebook a ProSport vor descoperi zeci de urări aniversare semnate de vedete precum Smiley, Teo Trandafir, Andreea Esca și Virgil Ianțu, precum și de foști sportivi care au ținut să fie alături de Hagi în această zi.
Maratonul jurnalistic HagiKingSize50 include o succesiune de materiale de colecție: infografic dedicate celor mai importante recorduri, povești neștiute din cariera fotbalistului, cele mai spectaculoase imagini din cei 19 ani de carieră, golurile despre care a vorbit întreaga planetă, dramele și momentele fericite din cariera lui Hagi povestite de martori, cum îl descriu Maradona, Cruyff, Pele, Guardiola și alte mari legende pe Gică Hagi, o serie de editoriale semnate de Andru Nenciu, Matei Udrea, Costin Ștucan, Mihai Mironică, Florin Caramavrov, Mihai Ciucă și Răzvan Toma și multe alte surprize.
Mai mult, ProSport oferă ocazia tuturor suporterilor să se alăture celor care îi spun „La mulți ani!” lui Gică Hagi. Aceștia pot filma un mesaj aniversar și îl pot trimite pe adresa de mail a redacției, iar întreaga colecție va ajunge drept cadou la Gheorghe Hagi.
Fanii celui care a marcat întregi generații de fotbaliști și suporteri pot urmări pe rețelele de socializare, pe întreg parcursul zilei, hashtag-ul special #kingsizehagi.
„ProSport este platforma de informație și entertainment dedicată fanilor sportului, care a reușit constant să inoveze în mass-media sportivă. Brandul a semnat de-a lungul timpului cele mai multe recorduri în publishing-ul din România, de la primul ziar 3D la primul cotidian sportiv care a depășit pragul de 100.000 de exemplare vândute”, precizează comunicatul.