Simona Halep le-a solicitat nemților de la Adidas două milioane de euro pe an pentru a semna un nou contract, dar aceștia au spus „pas”. Cei din echipa managerială a marii noastre campioane au fost convinși că vor găsi un angajament mai bun repede, însă fostul număr unu mondial suferă la capitolul „marketing”. Conform informațiilor apărute în presa de la Antipozi, cei din echipa Simonei au reluat la începutul anului discuțiile cu Adidas, însă firma de echipament sportiv își împărțise deja bugetul pentru anul în curs.
„Când au văzut că nu găsesc un angajament la nivelul celui cerut de la Adidas, cei din echipa Simonei s-au întors la producătorul german, căutând o soluție de mijloc. Dar nu a mai fost posibilă o colaborare, Adidas alocând deja bugetul pentru 2018”, notează site-ul 24australia.xyz.
La Australian Open, Halep a devenit primul număr unu mondial din istorie care a evoluat cu un echipament fără sponsor în era Open.
Se poartă în această perioadă discuții cu Nike, companie care i-a oferit sportivei noastre un contract în valoare de 1,3 milioane de euro pe an, informează El Pais. În paralel, se negociazăși cu Asics, Lacoste și K-Swiss, dar se pare că nimeni nu se apropie de suma de două milioane, cerută inițial de la Adidas, scriu cei de la Digi Sport.