„În baza acestui parteneriat, LPF va încasa în următoarele cinci sezoane compețitionale, în mod necondiționat, o sumă anuală netă egală cu valoarea sumelor anuale încasate din cedarea drepturilor de difuzare primite de LPF în sezoanele competiționale 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014. La această sumă se va adăuga suma de 1.000.000 de euro net anual în situația în care LPF va organiza competiția «Cupa Ligii», precum și un procent de 20 la sută din veniturile nete din publicitate realizate de posturile TV cu ocazia transmiterii, în direct, a jocurilor din Campionatul Național al Ligii 1”, se arată în comunicatul LPF.
Liga Profesionistă a anunțat că din sumele care urmează să fie încasate în baza acestui parteneriat nu vor fi achitate comisoane de intermediere, așa cum s-a procedat anterior.
Președintele LPF, Gino Iorgulescu, a declarat că astfel și-a respectat angajamentele asumate în momentul alegerii în funcție: „Prin semnarea parteneriatului media în condițiile prezentate, mi-am respectat angajamentele asumate față de cluburile din Liga I la momentul alegerii în funcția de președinte al LPF”.
Reprezentantul legal al noului partener media al LPF s-a declarat „încântat de semnarea contractului cu LPF, fiind convins că experiența companiei pe care o reprezintă în privința valorificării drepturilor de difuzare va contribui în mod decisiv la creșterea valorică a produsului media asociat Campionatului Național al Ligii 1 și, implicit, a spectacolului sportiv creat de această competiție”.
LPF a finalizat la 27 iunie 2011 vânzarea drepturilor TV ale meciurilor din Liga I pentru sezoanele competiționale 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014, în schimbul sumei totale de 81,6 milioane fără TVA, o valoare mai mică decât contractul anterior, încheiat în 2008 cu RCS&RDS și Antena1, care s-a ridicat la 85 de milioane de euro plus TVA pentru o perioadă similară.
RCS&RDS transmite șapte meciuri pe etapă din Liga I, pentru suma totală de 58,2 de milioane de euro fără TVA (72,168 milioane de euro cu TVA), celelalte două partide fiind difuzate de Dolce Sport și Antena 1.