Această performanță vine la numai un an după revenirea acestuia pe circuit la un deceniu distanță de la prima retragere. La volanul unui Ferrari 458 Challenge, Leu a câștigat fără drept de apel titlul în divizia dedicată mașinilor de producție din cadrul campionatului de viteză în coastă. În primele șapte etape, hunedoreanul s-a impus în 6 rânduri și, cu două etape înainte de final, nu mai poate fi ajuns de niciunul dintre contracandidații săi.
„Tot timpul am spus că vreau să mă concentrez doar asupra cursei, dar acum că avem punctele necesare, suntem fericiți și relaxați. E important că am devenit campioni la această categorie. Am format și o echipă frumoasă. Chiar dacă avem punctele necesare, voi participa și la ultimele două etape”, a spus acesta.
Marele campion nu are timp să sărbătorească victoria de pe Transalpina deoarece în doar 10 zile va fi prezent în calitate de pilot și organizator la etapa de Super Rally, care are loc pentru al treilea an consecutiv în Craiova. Super Rally este un concept inițiat de Leu în 2017 și care este dedicat promovării motorsportului în marile orașe ale României.
Pentru Leu este a treia disciplină sportivă în care reușește să facă performanță. După ce a scris istorie pentru boxul românesc între anii 80 și 80, câștigând titlul mondial la juniori, apoi cel WBO la profesioniști, retrăgându-se neînvins, Leu a devenit în 2003 și campion național absolut la raliuri. Ulterior, în 2008, a renunțat la motorsport, dedicându-se organizării de evenimente.