Compania de echipament sportiv Head a decis să continue să o sponsorizeze pe Șarapova, informează ProSport.
„Suntem mândri să o susținem pe Maria, acum și în viitor, așa că ne propunem să prelungim contractul cu sportiva noastră. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu ea! Știm că Șarapova a fost un model de corectitudine în ultimul deceniu, inspirând milioane de fani să iubească tenisul. Onestitatea și curajul de a-și asuma greșeala au fost admirabile. În lipsa oricăror dovezi cu privirea la intenția Mariei de a-și creea un avantaj nedrept prin utilizarea Meldoniumului, considerăm că incidentul reprezintă o greșeală. Ne așteptăm să lucrăm cât mai mulți ani de acum înainte împreună cu Maria Șarapova”, și-a motivat Head decizia.
Maria Șarapova a anunțat, luni seară, într-o conferință de presă la Los Angeles, că a fost depistată pozitiv în cadrul unui test antidoping care a avut loc în timpul turneului de Mare Șlem al Australiei din 2016.
În urma anunțului jucătoarei de tenis din Rusia, Porsche și Nike au decis să suspende contractele de sponsorizare pe care le aveau cu Șarapova.