Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Lay”s, Gatorade, Pepsi MAX și Pepsi, iar ulterior se vor alătura programului și Doritos, Lipton și 7UP.
„Odată cu încheierea acestui parteneriat, relația îndelungată a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competiții de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmăresc meciurile în fiecare sezon. Prin urmare, acest parteneriat poate oferi oportunități extraordinare pentru ambele părți. Brandurile de băuturi răcoritoare și produse alimentare ale PepsiCo vor face echipă excelentă cu UEFA Champions League”, a declarat Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa.
PepsiCo derulează parteneriate de imagine și cu National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League și International Cricket Council.
În România, Pepsi are un contract de colaborare cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi, prin platforma Next 11 – Echipa Viitorului.