Teo Merlă trăiește fiecare competiție de Rallycross pe muchie de cuțit. În etapa de la Băbana, tânăra s-a dat cu mașina peste cap de câteva ori, dar a reușit să termine cursa.
Teodora Merlă s-a apucat de Rallycross datorită tatălui său, în 2021 și a fost dragoste la prima vedere.
„Tata mi-a povestit despre băiatul unui prieten de-al lui care practică acest sport și mi s-a părut foarte interesant” a spus Teodora Merlă.
Până acum, tânăra de 17 ani s-a dat în 12 etape de Rallycross și în 6 de Slalom Paralel. În 2 ani și jumătate de motorsport, competițiile la care Teo a participat nu au fost lipsite de incidente: „De când m-am apucat, m-am răsturnat de 3 ori”.
Teo nu va uita prea curând etapa a patra din acest campionat: „Ultima dată la Băbana a fost o răsturnare destul de urâtă, dar am continuat. M-am răsturnat de 3 ori am picat pe roți, a fost foarte scurt, dar în același timp aveam impresia că nu se mai termină, m-am speriat puțin”.
Prezenți la competiție, părinții fetei s-au speriat foarte tare. „Mama s-a speriat cel mai tare. Dar nu prea au ce să zică” a mai povestit Teodora.
Atunci când este la volanul mașinii de competiție, Teo povestește că adrenalina este la cote maxime.
Din ce mi s-a spus sunt mai bătăioasă, eu încerc să mă calmez înainte să intru în cursă pentru că e foarte important să fi calm altfel nu reușim să facem nimic. Încerc foarte mult să dau tot ce pot” -Teodora Merlă
Etapa a 5-a din Campionatul de Rallycross s-a desfășurat pe un circuit nou, „La Eleșteu”, din Schitu Golești, județul Argeș.
Amplasat în localitatea Schitu Golești, la doar o scurtă distanță de DN 73, circuitul are o lungime de 1,2 kilometri și o lățime de 10 metri. Traseul este construit integral din macadam, asigurând o suprafață optimă pentru cursele de Rallycross.
Bucla Joker, o porțiune strategică și plină de provocări a circuitului, adaugă un element de adrenalină, oferind piloților șansa de a alege momentul potrivit pentru a o parcurge și a influența rezultatele finale. Evenimentul a fost organizat de Asociația Club RB Racing, sub autoritatea FRAS și a reunit la start 27 de piloți.