Real Madrid a prezentat în luna ianuarie un proiect conform căruia stadionul ar urma să aibă un acoperiș retractabil și la arenă vor fi deschise mai multe magazine și restaurante pentru a crește veniturile clubului.
„Suntem în căutarea unui sponsor. Discutăm în prezent cu zece companii pentru a vedea dacă una dintre ele își poate uni numele cu cel al lui Bernabeu pentru a se putea realiza acest mare stadion”, a spus Florentino Perez la Adunarea Generală anuală a membrilor delegați ai clubului Real Madrid.
În ultimele luni, presa spaniolă a menționat ca variante de partener pentru renovarea stadionului compania aeriană Emirates și constructorul de automobile Audi. Cu oficialii grupării madrilene ar fi discutat și conducerea din Spania a Microsoft.
În ediția de duminică, jurnalul Marca a notat că Real Madrid ar fi aproape de un acord cu IPIC, un fond de investiții din Abu Dhabi. „Abu Dhabi Santiago Bernabeu, Abu Dhabi Bernabeu… Încă nu s-a stabilit cum va fi redenumit stadionul, dar Abu Dhabi va fi pe fațadă”, susține Marca, adăugând că înțelegerea este spectaculoasă, de 450 până la 500 de milioane de euro pe 20 de ani.
Florentino Perez nu a confirmat aceste informații, dar a apărat principiul „naming”-ului pentru finanțarea lucrărilor de la stadion, dând ca exemplu Allianz Arena din Munchen și Emirates Stadium din Londra.
„Singura noastră posibilitate de a concretiza acest proiect este ca, respectând numele «Bernabeu», să avem un sponsor care să își unească numele cu al nostru și care, în 15-20 de ani, poate să ne ofere bani pentru a acoperi costurile de 400 de milioane de euro sau mai mari pentru renovarea stadionului”, a afirmat Perez.