Halep ar urma să încaseze puțin peste 2 milioane de dolari (1,7 milioane de euro) pe sezon de la Nike, după ce constănțeanca s-a înțeles cu firma americană așa cum ProSport a anunțat încă din luna ianuarie. Simona a jucat tare la negocierile cu Nike, obținând în final o sumă colosală. Detaliile afacerii dezvăluite de ProSport înainte de Australian Open sunt confirmate și peste Ocean.
„Tennis World USA”, o cunoscută publicație de specialitate din Statele Unite, notează că Halep va primi de la Nike cu peste 800.000 de dolari față de cât încasa de la Adidas, fostul sponsor care nu i-a satisfăcut noile pretenții româncei. În articolul numit „Dezvăluire: Simona Halep are un nou sponsor”, jurnaliștii americani au scris: „Cel mai probabil, Halep va primi peste 2 milioane de dolari de la Nike”.
Simona nu a oficializat încă noul parteneriat, dar este mai mult decât evident că a doua jucătoare a lumii va îmbrăca hainele gigantului american la turneele din circuit. Constănțeanca și-a făcut apariția la Cluj-Napoca, acolo unde își susține colegele din Fed Cup, purtând însemnele Nike. De asemenea, ea s-a și antrenat într-un echipament al companiei care îi mai sponsorizează pe Roger Federer și Rafael Nadal.