2017, cel mai bun pentru autostrăzi. Ce lucrări vor fi terminate anul viitor
Dacă în anul 2016 – deși electoral – au fost prea puține inaugurări de autostrăzi, în 2017 se vor acumula mai multe proiecte finalizate, „moștenirea” actualei guvernări pentru viitoarea fiind, în premieră, una pozitivă din acest punct de vedere. Asta pentru că în prezent se află în stadii foarte avansate de execuție mai multe tronsoane de autostradă, pe care Cătălin Homor le-a enumerat în cadrul interviului.
„Prin ceea ce am deblocat în acest an, s-a creat o inerție a proiectelor astfel încât indiferent ce se întâmplă în viitorul apropiat, indiferent ce se întâmplă la anul, eu consider că 2017 va fi unul dintre cei mai buni ani ai Companiei. Putem avea foarte multe tronsoane puse în circulație, redate traficului, și aici pot aminti Sebeș-Turda într-o proporție spre 95% (poate doar vreun nod o să lipsească), Lugoj-Deva (dacă vom avea autorizație în cursul acestui an), vom mai avea Nădășelu-Gilău, apoi conform contractului poate fi Mihăești-Nădășelu; lucrurile merg, de asemenea, destul de bine și pe Tîrgu-Mureș – Câmpia Turzii, ca și București-Ploiești integral”, a declarat Cătălin Homor, pentru MEDIAFAX.
El a mai spus că, venind în Companie (CNAIR, fosta CNADNR), a găsit „foarte multe, dacă nu toate proiectele blocate”, dar în momentul de față „majoritatea sunt deblocate”.
Desigur, Cătălin Homor a mai vorbit și despre marile proiecte de infrastructură, despre licitațiile ce se vor lansa în perioada imediat următoare pentru noile lucrări, stadiul pregătirilor pentru iarnă (deszăpeziri) și faptul că la CNAIR și mai ales la Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri se vor face angajări de personal.