Adrian Sârbu – premiul special de excelență IAA – 20 de ani

Publicat: 26 02. 2014, 13:34

Adrian Sârbu a primit premiul special de excelență IAA-20 de ani, la cea de-a VI-a ediție a Premiilor de excelență decernate de International Advertising Association, care a avut loc marți seară, la Ateneul Român.

Premiul i-a fost acordat „pentru vizionarismul și leadership-ul cu care a construit cel mai complet și mai profesionist trust de media din România, pentru voința de a fi mereu un inovator, pentru sutele de profesioniști pe care i-a format și inspirat în cei peste 20 de ani”.

„E cool să fii tânăr până la moarte. Apreciez că-mi acordați acest premiu pentru următorii 20 de ani de activitate. O să încerc să nu vă dezamăgesc. Este ceva ce ne unește, un slogan, se numește «Gândește liber». Aș vrea să vă mulțumesc tuturor celor care, în ultimii 25 de ani, ați investit viață, creativitate, energie în industria comunicării”, a spus Adrian Sârbu, la primirea premiului de excelență.

La gala Premiilor de excelență decernate de International Advertising Association (IAA), cei mai buni reprezentanți ai tuturor companiilor membre IAA – clienți, agenții și mass media – primesc recunoașterea industriei pentru performanțele deosebite realizate în anul precedent.

Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenți la ceremonie și s-au numărat printre personalitățile care au decernat trofeele galei.

La gala de marți seară, premiul special de excelență IAA-20 de ani la categoria clienți a fost acordat lui Hans Dewaele și echipei de directori de marketing P&G, iar premiul special de excelență IAA-20 de ani la categoria agenții i-a revenit lui Adrian Boțan (McCann Erickson România).

IAA este organizație tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienți și agenții de publicitate până la mass-media. Este o asociație ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci și are o organizare globală, cu baze în 96 de țări.

În România, IAA reunește peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii și agenții de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaționale recunoscute în domeniul marketingului si comunicării.