ALEGERI EUROPARLAMENTARE 2014. Un candidat din România a adaptat sloganul Conchitei Wurst: „Votați bărbatul cu barbă!”
ALEGERI EUROPARLAMENTARE 2014. Iulian Capsali, candidatul independent ce vrea să fie „candidatul familiei românești” și care are un discurs împotriva homosexualității, a distibuit în ultimele zile fluturași cu „Votați bărbatul cu barbă!”, făcând aluzie la Conchita Wurst, câștigătorul de la Eurovision 2014.
De altfel, pe site-ul propriu, Iulian Capsali a scris o scrisoare adresată tinerilor prin care își justifică într-un fel alegerea.
„Ați văzut poate cu toții cum zilele trecute, la Eurovision, a fost pusă în scenă o piesă de teatru cu un personaj menit să șocheze pe toată lumea, cu păr pe față și îmbrăcat în rochie. Spun că este teatru deoarece este o practică frecventă aceasta, mai ales în lumea circului, de a pune pe afișul spectacolului o creație monstruoasă, inedită, spre a atrage publicul să intre și să plătească intrarea. „Femeia-șarpe”, „omul-maimuță”, „omul cu picioare de cal” etc toate acestea fac parte din strategia de atragere a publicului, de stârnire a curiozității specifice spectacolelor de circ. Spectacolul Eurovision a avut zeci de milioane de privitori, prestația a adunat, deja, pe YouTube, mai mult de cinci milioane de vizionări. Cei care au creat această strategie știu că o astfel de expunere duce la desensibilizare, în rândurile audienței. Cu alte cuvinte, după un timp devine firesc să coabităm cu imaginea…”, scrie Iulian Capsali.