ANAF a anunțat că urmează să lanseze „CHAT”, un nou serviciu pentru contribuabilii care folosesc portalul Fiscului. Cu ajutorul acestuia, oamenii pot primi ajutor pentru a folosi serviciile disponibile pe portalul instituției.
Serviciul va fi lansat în 22 noiembrie și va fi disponibil la următorul link. Acesta va fi în fază de testare până la sfârșitul anului.
„Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF”, se arată într-un comunicat de presă.
Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.