Prima pagină » Știri » ANAT: Pentru al treilea an consecutiv MDRT nu ne sprijină pentru promovarea internă

ANAT: Pentru al treilea an consecutiv MDRT nu ne sprijină pentru promovarea internă

ANAT: Pentru al treilea an consecutiv MDRT nu ne sprijină pentru promovarea internă
ANAT solicită pentru al treilea an consecutiv sprijinul MDRT, pentru a face cunoscute programele speciale, astfel încât să fie demolat mitul conform căruia "în România e scump și prost", a anunțat marți asociația, potrivit căreia statul nu s-a implicat nici în acest an în promovarea internă.

ANAT solicită pentru al treilea an consecutiv sprijinul MDRT, pentru a face cunoscute programele speciale, astfel încât să fie demolat mitul conform căruia „în România e scump și prost”, a anunțat marți asociația, potrivit căreia statul nu s-a implicat nici în acest an în promovarea internă.

„Pentru al treilea an consecutiv solicităm sprijinul MDRT pentru a face cunoscute aceste programe speciale, astfel încât să demolăm mitul conform căruia în România e scump și prost. Dimpotrivă, trebuie să învățăm românii să aleagă cea mai bună ofertă, și anume cu ajutorul unui agent de turism, alegând programele și perioadele speciale și efectuând rezervările din timp”, a declarat marți într-un comunicat președintele ANAT, Corina Martin.

Ea a adăugat că până în prezent asociațiile nu au fost sprijinite în acțiunile de promovare internă de către MDRT.

„Consider însă că statul are obligația de a se implica în atragerea românilor în vacanțe în România, pentru a sprijini dezvoltarea turismului românesc. Așteptăm să se producă schimbarea de mentalitate și de direcție”, a mai spus Martin.

ANAT a lansat marți programul „Zile gratuite de vacanță”, realizat in parteneriat cu hotelierii din România, care include oferte speciale precum acordarea unui număr de zile gratuite de vacanță după modelul „5=7”.

„Asta înseamnă că turistul plătește cinci nopți și stă șase sau chiar șapte”, se arată într-un comunicat al ANAT.

Programul face parte din proiectul „Vacanță în țara mea” 2012, proiect care reunește mai multe campanii promoționale distincte, precum „Înscrieri timpurii”, „Litoralul pentru toți”, „O săptămână la munte”, „Săptămâna de refacere balneară”, „Vacanța la țară” sau „Delta Dunării pentru toți”.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarma medicilor: Boala care revine și amenință bebelușii
Digi24
Avionul premierului slovac a fost puternic avariat pe aeroportul din Bruxelles: „Nu se mai poate zbura cu el”
Cancan.ro
BREAKING | Wiz Khalifa, condamnat în România la 9 luni de închisoare cu executare!
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Detaliul din biroul lui Vladimir Putin care a dat de gol o nouă minciună a propagandei Kremlinului
Mediafax
Sărbătorile dăunează grav sănătății. Ce probleme medicale riscă românii în această perioadă
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Guvernul va achita o datorie veche de peste 30 de ani către SUA, pentru un credit folosit la importul de bumbac
Cancan.ro
A început războiul pentru averea Rodicăi Stănoiu! Moștenitorii surpriză, care i-au luat fața Puișorului
Ce se întâmplă doctore
Vremea se schimbă radical înainte de sărbători! Care sunt zonele în care va ninge abundent de Crăciun
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Un român a mers ani de zile cu o Toyota hibrid, dar nu i-a făcut niciun schimb de ulei: „Am crezut că e electrică”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. ION: – Părinte, am voie să mă uit după femei cu posteriorul mare?
Descopera.ro
Record absolut! Cu cât au împrumutat românii Guvernul în 2025?