Prima pagină » Știri » Anunțul Protecției Consumatorului Dolj, după o verificare la restaurantul unde „un grup de consumatori în stare mai turbulentă” a făcut scandal

Anunțul Protecției Consumatorului Dolj, după o verificare la restaurantul unde „un grup de consumatori în stare mai turbulentă” a făcut scandal

Anunțul Protecției Consumatorului Dolj, după o verificare la restaurantul unde
Reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Dolj spun că au mers, marți, la restaurantul din Podari unde oamenii care au petrecut Revelionul au făcut scandal, susținând că au primit pește alterat, și că "la prima vedere" nu au constatat nereguli.

Reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Dolj spun că au mers, marți, la restaurantul din Podari unde oamenii care au petrecut Revelionul au făcut scandal, susținând că au primit pește alterat, și că „la prima vedere” nu au constatat nereguli.

„Am aflat despre incident, am chemat un coleg și am mers la fața locului. În momentul în care am ajuns lucrurile erau încheiate, consumatorii erau plecați acasă și Poliția făcuse constatarea. Nu a mai existat nici mâncare stricată, nici mâncare nestricată. Clienții, după servirea primului fel din meniu, care a fost pește, după ora 24.00, când ar fi trebuit să servească felul al doilea, nu au mai avut răbdare până se servește la fiecare masă acest articol. În acel moment un grup de consumatori, care, se pare, erau în stare mai turbulentă, au intrat în bucătărie și au gonit bucătarii și au luat cât a dorit fiecare. Unii au luat foarte mult, unii nu au luat deloc”, a declarat, marți, corespondentului MEDIAFAX, șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorului Dolj, Gheorghe Marinescu.

Acesta a mai precizat că i-a chemat pe patronii localului pentru a-i prezenta facturile produselor care erau în meniu pentru a vedea cu exactitate dacă au fost achiziționate alimentele din meniu.

„Eu am văzut deja câteva dintre facturi, însă i-am chemat să le vedem cu atenție pe toate. La prima vedere nu credem că sunt nereguli, dar vom vedea. Oricum acest restaurant este recunoscut pentru organizarea unor mese mari. Noi am vorbit cu patronii localului și au spus că de fapt ei sunt cei păgubiți pentru că le-a fost vandalizată bucătăria”, a mai spus Marinescu.

Patronul localului nu a putut fi contactat.

Aproximativ 600 de persoane care au petrecut Revelionul la Palatul RSR din Podari au făcut scandal, spărgând pahare și farfurii, după ce ar fi primit la masă pește stricat și alune cu viermi, oamenii chemând Poliția, în timp ce personalul unității a plecat.

Restaurantul Palatului RSR aflat pe malul Jiului, în localitatea Podari, a organizat un revelion cu aproximativ 600 de persoane, iar în meniu erau trecute pește, friptură de curcan, friptură de porc și desert.

Oamenii susțin că în loc de mâncarea promisă ar fi primit doar pește alterat și alune cu viermi.

„Ne-au dat un pește care mirosea urât, era stricat de ceva timp și în rest nimic. Am făcut foamea. Ca antreuri ne-au pus niște alune, iar eu am găsit un vierme uscat. Așa ceva este incredibil, la un restaurant cu o reputație bună”, a spus Mihaela Popescu, o femeie care a petrecut Revelionul la palat.

Oamenii au început să facă scandal, iar mulți dintre ei au dat buzna în bucătărie și au spart pahare și farfurii. Unii chiar s-au apucat să gătească singuri.

De teama oamenilor, personalul localului a plecat din restaurant.

„Ne-am dus peste bucătari, iar una dintre femei a început să plângă și ne-au spus că managerul a plecat și nu s-a ocupat. Ne-a spus că dacă ne e foame să ne luăm noi de pe acolo ce vrem. Unii dintre meseni au luat prăjituri, alții și-au făcut singuri câte o friptură pe plită. Fiecare a luat ce a apucat de prin frigiderele lor”, a spus un alt participant la Revelionul de la Palatul RSR.

Revoltați, mulți dintre oameni, care au plătit 150 de lei de persoană, au sunat la Poliție, iar la fața locului a ajuns și șeful Poliției Craiova, Popa Mauriciu.

„Am primit mai multe apeluri prin 112 de la mai mulți oameni, participanți la petrecerea de Revelion din restaurantul din Podari, care reclamau calitatea îndoielnică a mâncării, respectiv a peștelui. Se pare că ospătarii și administratorii restaurantului au plecat pentru că atunci când am ajuns aici am observat că nu avem cu cine să vorbim. Invitații au fost destul de numulțumiți de calitatea mâncării și de lipsa unui
personal adecvat care să-i servească și ar fi spart pahare și farfurii. Din fericire nu s-a recurs la acte de violențe”, declara șeful Poliției Craiova.

Citește și