Facebook a lansat, în sfârșit, aplicaţia sa de dating, numită Facebook Dating. Aceasta este valabilă în 32 de țări din Europa, inclusiv România.
Lansarea europeană a fost amânată, din luna februarie, din cauza unor îngrijorări privind protecţia datelor personale.
Pe aplicație, utilizatorii își pot face un profil personal, își aleg fotografii, își descriu nişte preferinţe şi stabilesc care dintre informaţiile de pe profilul de Facebook vor fi disponibile și pe aplicaţie, dar nu toată lumea e mulțumită de ea.
„Am vrut să-i dau o şansă şi am crezut că va fi foarte cool şi foarte subtilă, dar, nu ştiu de ce, pare o versiune foarte îmbătrânită a unei aplicaţii de dating şi, nu ştiu, nu e pe stilul meu”, a spus Nergeen Dargahi, Youtuber.
Cu toate acestea, Roger Ditter, de la DW Shift, este optimist și vede un potenţial enorm pentru Facebook Dating.
„Dacă numai 3% din cei 2,4 miliarde de utilizatori de Facebook folosesc aplicaţia, gigantul social media ar depăşi actualul lider de piaţă, Tinder”, crede acesta, citat de Mediafax.
Un număr de 2,2 milioane de reclame au fost blocate, în total, şi 120.000 de postări pe Facebook şi Instagram au fost retrase, întrucât îi îndemnau pe americani să nu participe la alegerile de luna viitoare, a informat directorul pentru afaceri globale al reţelei de socializare Facebook, Nick Clegg, într-un interviu pentru Journal du Dimanche, citat de AFP.
În ultimele luni, rețeaua socială cu peste 2,7 miliarde de utilizatori nu vrea să repete, în timpul alegerilor americane din 3 noiembrie, „trauma” din anul 2016, când – din Rusia – Facebook fusese folosit pentru a manipula alegătorii din Statele Unite.