Aplicația WhatsApp va introduce o funcție așteptată de milioane de utilizatori

Publicat: 18 02. 2021, 15:59
Actualizat: 06 04. 2021, 15:02
FOTO - caracter ilustrativ: Whatsapp

Utilizatorii WhatsApp se vor putea bucura de o nouă funcție a aplicației. Platforma de mesagerie mobilă va introduce posibilitatea de citire a mesajelor mai târziu.

Ce noutăți aduce acest update

Chiar dacă utilizatorii continuă să se concentreze asupra confidențialității și noilor termeni, a căror acceptare a fost amânată până pe 15 mai, WhatsApp propune noi caracteristici. Cea mai recentă idee este un instrument care va permite chiar și celor mai distrați utilizatori să nu rateze niciun mesaj.

Funcția, care, după toate probabilitățile, va fi numită „Citește mai târziu”, va permite marcarea mesajelor pentru a fi citite ulterior. Aplicația va trimite un memento, amintindu-le utilizatorilor de mesajele rămase necitite.

Această nouă funcție WhatsApp ar fi utilă mai ales pentru acele persoane care fac parte din grupuri în care conversațiile sunt foarte active. Astfel, va exista posibilitatea de a citi calm toate mesajele din urmă, după un simplu memento.

Funcția urmează să apară

Potrivit WABetaInfo, funcția nu este încă disponibilă, dar va apărea în curând.

Pentru folosi noua funcție, se va selecta chatul dorit iar apoi se va deschide meniul dedicat, moment în care vom putea alege opțiunea „Citiți mai târziu”, ceea ce va permite salvarea mesajele pentru a fi citite ulterior.

Ce este Clubhouse, aplicația care face vâlvă în toată lumea. Momentan este disponibilă doar pentru iPhone

Clubhouse este o platformă de socializare bazată pe audio-chat în cadrul căreia utilizatorii pot asculta conversaţii şi interviuri pe un număr mare de subiecte. Experiența este asemănătoare audierii unui podcast, dar diferența este făcută de faptul că totul se desfășoară live şi prezintă un strat suplimentar de exclusivitate.Aplicaţia funcţionează pe bază de invitaţii, iar odată intrat în platformă, utilizatorul va selecta o serie de teme şi va primi o listă de recomandări în funcţie de datele pe care le-a oferit.

O cameră de conversaţie din cadrul Clubhouse seamănă cu o videoconferinţă, însă cei mai mulţi oameni decid să nu ia parte la discuţii. De asemenea, odată ce conversaţia s-a încheiat, camera este închisă.

Platforma a fost lansată în martie 2020 de Paul Davidson şi Rohan Seth, doi antreprenori din Silicon Valley. În mai 2020, platforma avea 1.500 de utilizatori şi valora aproximativ 100 de milioane de dolari.