În 2020 se preconizează că numărul persoanelor care își vor face cumpărături online va fi de 204 milioane de oameni (numai în primele trei luni, înainte de izbucnirea pandemiei, numărul lor a fost de 5 milioane). Trendul achizițiilor online este unul ascendent, predicțiile analiștilor fiind că până în 2040, peste 95% dintre oamenii (la nivel global) își vor face cumpărăturile pe net.
În aceste condiții este cât se poate de clar faptul că viitorul cumpărăturilor va fi reprezentat de comenzile plasate de pe dispozitivele mobile. De aceea este util să ai instalate pe telefonul personal aplicații care să-ți ofere posibilitatea de a economisi chiar și atunci când te afli în mișcare.
Aplicațiile de pe mobil beneficiază de o conversie mai bună la nivelul cumpărătorilor în comparație cu site-urile optimizate pentru mobil (de 3 ori mai mare). Grație tehnologiei avansate, posesorii de telefoane inteligente pot efectua cumpărături prin intermediul opțiunii de comandă vocală (Alexa sau Siri) – 27% dintre consumatori deja o fac, în timp ce 20% dintre căutările online sunt efectuate în mod vocal. Mai mult decât atât, au fost lansat pe piață aplicații și resurse inteligente care le oferă cumpărătorilor posibilitatea de economisire. Printre aceste resurse se numără:
Pentru a beneficia de maximul de avantaje, optează pentru resursele care acoperă o gamă cât mai variată de magazine online și care-ți oferă cupoane și coduri de reduceri pe cât mai multe site-uri.
Actualizarea ofertelor în timp real este ceea ce își doresc mulți dintre cumpărătorii online, așa cum menționează resursa Promocodius România. În acest fel, aceștia vor beneficia în mod corespunzător de promoțiile derulate de către magazinele din mediul online. De asemenea, cumpărătorii își doresc oferte de la branduri de top (55% dintre aceștia au cumpărat numai de la brandurile cunoscute în perioada carantinei și a pandemiei) și cât mai multe cupoane de reducere.