Comenzile plasate prin aplicația de Android pentru telefon și tabletă au înregistrat o creștere de peste 50%, față de 2015, iar cele realizate prin aplicația de iPhone, 40%. În privința traficului din primele zece luni ale anului 2016, creșterea a fost de 20%, comparativ cu 2015.
Telefonul și tableta dețin supremația comenzilor în cea mai mare parte a zilei. Dimineața și seara, comenzile de pe mobil primează, iar pe parcursul zilei, când majoritatea clienților sunt la serviciu, desktopul egalează mobilul. De asemenea, dispozitivele mobile generează cel mai mare trafic și în weekend.
Clienții care folosesc sistemele de operare iOS (aplicațiile pentru iPhone și iPad) adaugă mai multe produse în coș decât cei care folosesc Android. În cazul aplicației pentru iPhone, valoarea medie a coșului de cumpărături este cu 12% mai mare față de cea pentru Android, iar cea pentru iPad cu 24%.
Îmbrăcămintea este categoria din topul preferințelor clienților care au comandat prin aplicațiile mobile, după numărul de produse, urmată de articolele sportive, pantofii, lenjeria intimă și articolele pentru casă.
Atât pentru femei cât și pentru bărbați în topul produselor achiziționate se află încălțămintea (teniși, pantofi, pantofi casual, cizme, botine etc.).