Publicitarii din România așteaptă, marți, să își culeagă laurii pentru munca de anul trecut. Asociația Internațională de Advertising, IAA, decernează Premiile de Excelență, în cadrul unui eveniment care va avea loc la Ateneul Român, începând cu ora 20:00. Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad – Chairman and World President, vor fi prezenți la ceremonie și vor fi printre personalitățile care vor decerna cele 12 trofee.
Pe lângă laureații acestei ediții, Gala de Premiere aduce și alte momente importante pentru marcomm-ul (marketing și comunicare) românesc, respectiv premiul pentru Excelența în Educație în Marketing și Comunicare, Premiul de Excelență acordat unei personalități în afara industriei, dar și Premiile Speciale de Excelență IAA 20 de ani – acordate pentru întreaga activitate în folosul industriei românești a comunicării, anunță organizatorii.
Totodată, titlul de Personalitatea Anului în Marcomm îi va fi oferit personalității care va primi cele mai multe voturi din partea celor care vor fi prezenți în sala Ateneului.
Premiile de Excelență IAA, Ediția a VI-a 2014:
♦ Trei grupe de premii în industrie pentru Advertiseri, Agentii și Media – premii acordate în interiorul fiecărei grupe de membri – pe specialități profesionale;
♦ 2 Premii la nivel de industrie
-Excelență în Educatie pentru Marketing și Comunicare
-Excelență în Comunicare – acordat unei personalități în afara industriei
♦ 3 criterii de evaluare: performanța la nivel de excelență, impactul în industrie și atitudinea etică;
♦ Personalitatea Anului în Marcomm – votată în timpul Galei de către toți participanții.
Premii pe categorii:
♦ Companii/Advertiseri
– Excelență în Marketing General (Marketing Management, Brand Management)
– Excelență în Marketing Specializat (Media Management, CRM, Sports Marketing, Cercetare de Piata etc.)
– Excelență în Relatii Publice
– Excelență în Responsabilitate Socială
♦ Agenții
– Excelenta în Creație Publicitară (ATL, BTL, Digital)
– Excelenta în Managementul Comunicării (Client Service, Strategie, Cercetare de piata)
– Excelenta în Operațiuni de Media (Negociere, planificare, strategie)
– Excelenta în Relații Publice
♦ Media
– Excelență în Informare și Educare TV
– Excelență în Informare și Educare Non TV
– Excelență în Entertainment TV
– Excelență în Entertainment Non TV