Asta înseamnă avioane low-cost! Ce a primit o pasageră, de fapt, după ce a comandat un sandvici în avion
O pasageră a criticat în termeni duri compania aeriană Jet2 după ce i s-a servit un sandviș care arăta complet diferit de cel afișat în reclamă.
Potrivit cotidianului britanic Mirror, femeia a postat un videoclip pe TikTok, scriind: „Jet2 ne-a dezamăgit cu mâncarea din avion”.
În clipul postat, pasagera a arătat apoi meniul, total diferit față de sandvișul pe care susține că l-a primit.
„Nu mâncasem de cinci ore din cauza cozilor de check-in/securitate, așa că am ajuns să bag un tub de Pringles în pâine pentru că ne era foarte foame”, a spus pasagera.
Spectatorii au fost uimiți de videoclip, care a strâns aproape două milioane de vizualizări de când a fost postat.
O persoană a scris: „Sigur asta nu trebuie să fie o glumă?” la care pasagerul a răspuns: „Mi-aș fi dorit să fie”.
La fel de uluit, un altul a scris: „Mi-ar fi rușine să servesc asta”.
O mulțime de comentarii au sugerat, de asemenea, că femeia ar fi trebuit să încerce o porție de toastie cu brânză și roșii de la compania aeriană, pe care fanii l-au numit „ireal”.
Un purtător de cuvânt al Jet2 a declarat: „Suntem mândri să oferim o experiență premiată din momentul în care oamenii își încep vacanțele cu noi, inclusiv mâncarea și băuturile noastre de la bord.”
„Felurile noastre de mâncare oferite în timpul zborului primesc în mod constant feedback grozav din partea clienților, dorim să cerem scuze clientului pentru orice inconvenient cauzat cu această ocazie izolată. Vom analiza acest lucru împreună cu furnizorul nostru”, a mai spus oficialul companiei.