Prima pagină » Economic » Ateneul și Podul Saligny, alături de Castelul Praga și Poarta Brandenburg, într-o campanie a Telekom. Ce mesaj vor să transmită germanii

Ateneul și Podul Saligny, alături de Castelul Praga și Poarta Brandenburg, într-o campanie a Telekom. Ce mesaj vor să transmită germanii

Ateneul și Podul Saligny, alături de Castelul Praga și Poarta Brandenburg, într-o campanie a Telekom. Ce mesaj vor să transmită germanii
Ateneul și Podul Saligny, alături de Castelul Praga și Poarta Brandenburg, într-o campanie a Telekom. Ce mesaj vor să transmită germanii

România se alătură altor 11 țări în care Deutsche Telekom derulează o campanie paneuropeană integrată, menită să comunice atât strategia grupului de a deveni liderul pieței de telecomunicații în Europa, cât și strategia locală a Telekom de a deveni principalul operator integrat din România, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Conform sursei citate, campania media a Telekom Romania se desfășoară sub motto-ul „Conectăm oamenii oriunde în Europa!”.

„Până în 2018, ne dorim să devenim furnizorul de telecomunicații numărul unu din Europa. Pentru asta, investim în tehnologii moderne și o infrastructură transfrontalieră în Europa. Împreună cu alte companii naționale, ne străduim să oferim clienților noștri servicii de cea mai bună calitate și să captăm în mod eficient sinergiile de business”, a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom. „Grupul intenționează să investească mai mult de 6 miliarde de euro în extinderea rețelelor europene până în 2018, finalizarea migrării către all-IP și să ofere și mai multe produse transfrontaliere în cloud”, a adăugat Claudia Nemat.

„România, a treia piață pentru Deutche Telekom Europa (după Germania și Polonia) din punct de vedere al populației, este unul dintre contributorii cei mai relevanți pentru obiectivele grupului. Strategia noastră este pe deplin aliniată cu cea a Deutsche Telekom: să fim operatorul integrat de comunicații preferat al românilor, furnizând servicii și produse fiabile și de cea mai înaltă calitate și stimulând convergența fix-mobil. În 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea rețelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat și transformat într-unul nou, modern, precum FTTH”, a spus Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.

Prin această campanie media internațională, grupul Deutsche Telekom dorește să sublinieze faptul că tehnologia este un „pod” care aduce împreună oameni, companii și piețe. Elementul vizual central este „T”-ul Magenta. Fiecare țară în care Telekom este prezent este reprezentată de o clădire simbol și de un pod important, în care un „T”-ul este încorporat grafic.

România este reprezentată de Ateneul Român și Podul Anghel Saligny, iar celelalte simboluri arhitecturale sunt Castelul Praga (Republica Cehă), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piața Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croația), Podul Charles din Republica Cehă (Praga), Podul Europabrücke în Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanțuri din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) și Podul Nou din Slovacia (Bratislava).

Potrivit comunicatului, spotul TV al campaniei este aliniat cu acest concept creativ, reunind clădiri celebre și atracții turistice prin animații complexe generate de computer.

Campania a fost lansată în luna mai, în Germania, și câteva zile mai târziu, în Macedonia și Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croația, Olanda, Austria, Slovacia, România și Albania sunt desfășurate în lunile iunie și iulie.

Campania „Conectăm oamenii oriunde în Europa!” a fost lansată în toate țările printr-un spot de 45 de secunde pe posturile de televiziune și prin vizualuri în print. Campania va fi derulată în paralel și online și pe social media, precum și prin evenimente. Microsite-ul campaniei integrează toate creațiile din cele 12 țări, precum și informații despre strategia Deutsche Telekom pentru Europa.

Telekom Romania este un brand care oferă servicii de telecomunicații fixe și mobile pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piață, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienților persoane fizice, cât și clienților companii. Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienți au ales pachetele integrate de la Telekom Romania și au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde de euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Citește și