AUCHAN. Anunțul care i-a revoltat pe clienți: „Vă oferim la vânzare mască și mănuși pentru accesul în magazin”
Un afiș amplasat la intrarea într-un magazin Auchan din Timișoara i-a revoltat pe clienți și a stârnit indignare în mediul online. Acesta promova vânzarea de măști și mănuși “pentru accesul în magazin”.
Mai mult, prețurile de vânzare erau peste cele obișnuite în acest moment pe piață: 7 lei o mască și 3,15 lei o pereche de mănuși.
În total, fiecare client ar fi trebuit să plătească în plus puțin peste 10 lei, pentru a-și putea face cumpărăturile din acel magazin.
Contactat de Europa FM, directorul de marketing Auchan, Tiberiu Dănețiu, a declarat că afișul respectiv nu reprezintă condiționarea accesului în magazin de cumpărarea măștilor și mănușilor.
Acesta susține că s-a considerat că e util ca oamenii să știe că sunt măști de vânzare în magazin, în condițiile în care, la Timișoara, este obligatorie purtatea măștilor în spații publice închise, de la sfârșitul lunii martie.
În ce privește prețul, el ar fi justificat de ”calitatea superioară a produselor, măștile fiind reutilizabile”.
Ulterior, într-o poziție oficială transmisă sursei citate , Tiberiu Dănețiu a venit cu mai multe explicații:
“În contextul pandemiei Coronavirus, Comitetul local pentru situații de urgență Timișoara a hotărât, în 21 aprilie, obligativitatea purtării de măști în spații închise, deci inclusiv în magazine. Colegii noștri din Timișoara, unde a fost realizată această fotografie, au vrut să informeze clienții și să pună la dispoziția celor care nu aveau aceste echipamente, posibilitatea de a le achiziționa de la Serviciul Clienți Auchan. Nimeni nu a fost condiționat de achiziționarea acestor măști și mănuși la intrarea în magazin.
Măștile care se vând în magazinele noastre sunt produse de companii românești, sunt din material textil și sunt reutilizabile, pot fi spălate, igienizate și utilizate pe o perioadă mai mare de timp. Ne-am dorit să sprijinim populația să se protejeze în această perioadă și, în același timp, să susținem producătorii locali.
La începutul lunii mai, Auchan va introduce în gama de produse mai multe modele, printre care și cele de unică folosință, la prețuri dintre cele mai scăzute”, a transmis directorul de marketing Auchan, Tiberiu Dănețiu.