Retailerul a început remodelarea magazinelor real în octombrie anul trecut, cu un program de trei deschideri pe lună și un buget de 40 milioane euro.
Tranzacția Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței, la sfârșitul lunii iulie.
Auchan România, în noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine astfel unul dintre cei mai mari cinci angajatori privați din România și a doua rețea de comerț ca suprafață totală de vânzare la nivel național, după Kaufland.
În prezent, Auchan gestionează la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate și 362 de centre comerciale și a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 62,1 miliarde euro.