AUTO. Cum ar putea arăta noul Logan! Camuflajul nu a reușit să acopere toate detaliile / FOTO

Publicat: 03 06. 2020, 20:42
Actualizat: 03 06. 2020, 22:51

Un model Dacia camuflat a circulat prin centrul Piteștiului, pe Bulevardul Republicii, alimentând zvonurile privind noul LOGAN 3.

Bine mascat de textura gri cu forme abstracte, pentru a distrage atenția de la detalii, automobilul misterios a fost fotografiat de zeci de șoferi, scrie epitești.ro.

Acesta ar putea fi noul Logan, al treilea din istoria mărcii, deoarece farurile și stopurile LED „aduc”, în principiu, cu cele ale modelului cu facelift.

Noul Logan va fi o mașină mai robustă, după cum promit francezii și caroseria de față pare să respecte această rețetă.

Dacia pregătește un SUV, cu 7 locuri / Când ar urma să fie lansat

Dacia va produce un model de SUV, cu 7 locuri, care ar putea inaugura tehnologia hibridă în gama de modele a construtorului auto, anunță publicația franceză L’Argus. Acesta ar urma să fie lansat pe piață anul viitor, iar modelul ar trebui să înlocuiască monovolumul Lodgy, care nu s-a bucurat de succes, în comparație cu modelul Duster.

Vânzările Lodgy au însumat 6.627 de unități în Franța în 2019, pe când Duster se apropie de 50.000 de unități.

Dacia își va reînnoi o mare parte din gamă (Sandero, Logan, Dokker), lansând în același timp noi produse. Este cazul Spring, SUV urban 100% electric, care se va baza pe elementele tehnice ale Renault K-ZE fabricat și vândut în China.

Angajații de la Dacia, din nou în șomaj tehnic. Peste o mie de oameni vor sta acasă

1100 de angajaţi de la secţiile Presaj şi Mecanică de la uzina Dacia din Mioveni intră în şomaj tehnic în perioada 2-30 iunie, din cauza lipsei comenzilor. Compania declară că activitatea este adaptată cererii comerciale.

Măsura vine la nici o lună de zile de când în fabrică a fost reluată integral activitatea. În fabrică lucrează 15.000 de oameni.

Potrivit liderilor de sindicat, cei 1.100 de salariaţi care vor sta acasă în şomaj tehnic sunt din secţiile care produc piese şi subansamble pentru fabricile din Rusia, Maroc, Brazilia şi Franţa, care sunt închise.