Prima pagină » Știri » Autostrada Ploieşti-Braşov, „on hold” pentru încă trei ani. Director CNAIR: „Trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN1”

Autostrada Ploieşti-Braşov, „on hold” pentru încă trei ani. Director CNAIR: „Trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN1”

Autostrada Ploieşti-Braşov, „on hold” pentru încă trei ani. Director CNAIR: „Trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN1”

Directorul CNAIR Mariana Ioniță este de părere că lucrările la Autostrada Ploieşti-Braşov nu vor începe mai devreme de trei ani de acum înainte, chiar dacă reprezintă o arteră importantă pentru fluidizarea traficului spre stațiunile montane.

Directorul CNAIR, Mariana Ioniță, a explicat la Digi24 faptul că oferta se află în prezent în analiză, scopul fiind încheierea unui contract „care să ne permită obţinerea unei documentaţii bune”.

Director CNAIR, despre Autostrada Ploiești-Brașov: Nu cred că vom putea vedea în execuţie mai devreme de trei ani

„Oferta este acum în analiză astfel încât să ajungem la un contract care să ne permită obţinerea unei documentaţii bune care să ne ajute să facem o implementare rapidă a execuţiei lucrărilor. Eu nu cred că vom putea vedea în execuţie, mai devreme de trei ani, Autostrada de la Ploieşti până la Braşov”, a declarat Mariana Ioniță.

De asemenea, acesta a anunțat că se vor realiza mai multe proiecte prin care se va fluidiza traficul pe DN1, printre ele numărându-se pasaje și pasarele noi, dar și posibilitatea introducerii unei benzi reversibile de circulație în zonele cele mai aglomerate.

„Vor fi nişte proiecte care au scopul de a fluidiza traficul pe DN1, nişte pasaje şi pasarele. Când vorbesc despre pasaje, acum suntem în faza de semnare a contractelor de proiectare. Ne refeream la subterane. În zonele cu treceri de pietoni trebuie să ne gândim la nişte treceri eventual subterane care să simplifice, să fluidizeze, să decongestioneze traficul. Mi-am pus în programul meu ca proiect prioritar acest sector de autostradă şi fluidizarea la pachet a traficului pe DN1. Este păcat că s-au pierdut ani de zile. Vom analiza inclusiv posibilitatea introducerii unei benzi reversibile de circulaţie pe anumite zone, acolo unde se poate. Chiar vreau să mă văd cu Poliţia Rutieră, ne-am planificat noi miercuri, să discutăm şi situaţia de pe DN1”, a mai explicat directorul CNAIR.

„Nu cred că vom putea vedea în execuţie, mai devreme de trei ani”

„Trebuie să facem ceva în următorul an, până la începerea execuţiei lucrărilor. Gândiţi-vă că şi execuţia lucrărilor va crea ambuteiaje, iar noi trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN1”, a subliniat oficialul.

Citește și