Serviciul de cablu al companiei RDS-RCS a fost întrerupt, joi, în mai multe cartiere din Capitală.
„Pot să confirm că am avut o avarie în anumite zone”, a declarat pentru gândul Cristina Nicoară, specialist PR al companiei.
Reprezentanta RDS-RCS nu a putut da detalii suplimentare cu privire la cartierele în care se află clienții afectați de avarie și nici asupra motivului defecțiunii datorită faptului că, în momentul de față, au loc mai multe verificări.
„Facem această verificare și pe măsură ce verificăm reparăm, dar nu o să dureze mult”, ne-a mai explicat Nicoară.
Ea a adăugat, de asemenea, că defecțiunea a fost remediată în unele cazuri și că există deja abonați care nu mai au probleme în recepționarea semnalului prin cablu.
Compania RDS-RCS are afaceri anuale de peste 700 de milioane de dolari.
Eventualele reclamații pot fi făcute la numărul de telefon 031.400.4401 sau pe adresa de e-mail [email protected], conform site-ului oficial al companiei.
Citește și Cum vom circula pe București-Ploiești de la 1 august. CNADNR: „Ne cerem scuze, dar nu are facilități. Nu vor fi grupuri sanitare”