BENEFICIILE apartenenței țării noastre la UE, prezentate în campania ,,România în Uniunea Europeană”
Reprezentanța Comisiei Europene în România prezintă beneficiile apartenenței țării noastre la U.E, prin intermediul campaniei ,,România în Uniunea Europeană”. În proiect este implicat și artistul Dan Perjovschi, unul dintre cei mai apreciați, atât la nivel național, cât și internațional.
Cetățenii Capitalei vor avea parte de o campanie outdoor, prin care le vor fi aduse la cunoștință beneficiile apartenenței României la Uniunea Europeană. Pentru acest proiect a fost cooptat și artistul vizual, Dan Perjovschi, cunoscut și apreciat pentru lucrările sale manifest.
Cele patru teme prezente în cadrul campaniei sunt:
- Contribuția fondurilor europene la dezvoltarea României;
- Posibilitatea de a folosi telefonul mobil în roaming, fără plata de taxe suplimentare;
- Oportunitățile de studiu și formare profesională, prin programul Erasmus+;
Campania outdoor se va desfășura doar în București, pe parcursul lunii iulie 2024. Mesajele vor fi expuse pe panouri stradale, clasice și digitale, în stații de autobuz și metrou, în interiorul trenurilor de metrou, în clădiri de birouri și săli de fitness și în incinta Aeroportului Henri Coandă.
Fiecare material conține un cod QR, a cărui accesare va permite publicului să descopere mai multe informații utile despre tema abordată accesând ”România în Uniunea Europeană” România în Uniunea Europeană – Comisia Europeană.
Conceptul creativ poartă semnătura artistului Dan Perjovschi, iar implementarea campaniei este realizată de către agenția de comunicare GOPA PACE.