BLACK FRIDAY 2016 La eMAG, produsele cele mai vândute au fost produsele pentru casă și îngrijirea casei: peste 110.000 de bucăți, electrocasnice mici: peste 56.000, componente și periferice PC: peste 37.000, jucării: peste 30.000, televizoare: peste 23.000, telefoane: peste 23.000, cărți: peste 23.000. În vârful de trafic, peste 450.000 de utilizatori au fost simultan pe eMAG de Black Friday. m.
BLACK FRIDAY 2016. UPDATE 16.00 Retailerul online eMag a depășit în acest moment valoarea cpmenzilor înregistrate anul trecut în perioada Black Friday. Tranzacțiile au trecut de 202 milioane de lei. eMag a lansat oferta cu reduceri în această dimineață, site-ul companiei picând de mai multe ori din cauza numărului mare de vizitatori.
BLACK FRIDAY 2016.eMAGa epuizat aproape de jumătate din stocul de produse la oferte de Black Friday. În numai 5 ore pe site-ul retailerului online au fost făcute jumătate de milion de comenzi. Potrivit datelor furnizate de Black Friday 2016 de PayU românii au cumpărat în medie de 832 de lei, iar șapte din 10 au preferat produsele din categoria IT&C.
BLACK FRIDAY 2016În primele 12 ore ale campaniei de reduceri Black Friday, clienți din 42 de țări au cumpărat online, de la retailerii din România, produse în valoare de 36,5 milioane de euro, arată datele PayU România, principalul procesator de plăți online, care monitorizează tranzacțiile în timp real. „Date pentru intervalul orar 00.00-11.30 indică o valoare totală de 36,5 milioane lei, reprezentând 75% din valoarea totală de anul trecut. Pe categorii de produse, IT&C (telefoane, televizoare, gadget-uri) au reprezentat 72% din totalul vânzărilor, apoi fashion 6%, iar home&deco, jucăriile, florile și celelalte articole au reprezentat 21%. La categoria fashion s-au înregistrat deja peste 91% din totalul vânzărilor de anul trecut, când Black Friday a fost pe 20 noiembrie”, au explicat, la centrul de monitorizre PayU România, reprezentații companiei. În total, au avut loc 48.836 de tranzacții, coșul mediu de cumpărături fiind de 769 de lei. A fost și un „minut de aur”, la ora 8.10, când s-au încheiat peste 500 de trnzacții pe minut. Tranzacția-record în aceste prime ore a avut valoarea de 143.000 de lei.
BLACK FRIDAY 2016. Toate mașinile scoase la ofertă de eMag s-au vândut în nici tri ore de la publicarea catalogului cu reduceri. Vânzările retailerului online au depășit în doar trei ore 124 de milioane de lei. Numărul produselor cumpărate de Black Friday 2016 pe site-ul eMag a sărit de 224.000. De amintit că la prima oră, serverele eMag au picat din cauza numărului mare de vizitatori. Vezi mai jos ofertele eMag de Black Friday 2016. Pentru onorarea comenzilor,Poșta Română va livra 150.000 de colete comandate pe site-ul eMag Comenzile de Black Friday 2016 vor putea fi ridicate din cele peste 200 de oficii PostCollect din București și din țară.
BLACK FRIDAY 2016.În intervalul 17 noiembrie, ora 20:00 – 18 noiembrie, ora 09:00, Fashion Days a înregistrat o crestere de 2.7 ori a numărului de comenzi plasate în aplicația mobilă și o dublare a numărului de comenzi plasate în site, față de aceeași perioadă a anului trecut. Clienții care au avut instalată aplicația pe telefoanele mobile au putut comanda de pe 17 noiembrie, începând cu ora 20:00. 60% din volumul total al comenzilor realizate de clienții Fashion Days în intervalul 00:00 – 09:00 au venit din aplicație, de Black Friday.
BLACK FRIDAY 2016. eMAG a vândut în primele două ore de la lansarea catalogului de oferte și reduceri de Black Friday produse în valoare de nu mai puțin de 78.072.900 lei. Serverele companiei au picat d mai multe ori în cursul dimineții din cauza numărului mare de utilizatori. Între cele mai vândute produse de Black Friday la eMag au fostcele pentru casă și îngrijirea casei peste 19.000, componentele PC 12.745, electrocasnicele 13.000, televizoarele 11.000 , laptopurile 7.000.
BLACK FRIDAY 2016. Super-reducere la iPhone 5S de 16 Gb, cu ocazia Black Friday: 899 de lei la eMAG, în loc de 1399 cât costă acum. Se pare că vor fi disponibile 1000 de bucăți
BLACK FRIDAY 2016. Black Friday 2016 este cel mai așteptat eveniment al anului pentru amatorii de reduceri. Acesta va avea loc pe 18 noiembrie și în weekendul ce urmează acestei vineri (18-20), dar și în weekendul următor, 25-27 noiembrie. Unele magazine au dat startul reducerilor chiar și înainte de 18 noiembrie, precum Altex, Flanco sau Media Galaxy.
BLACK FRIDAY 2016. Conform unui sondaj evoMAG, sumele alocate de români pentru Black Friday s-au majorat în ultimii ani. Astfel, 26% dintre respondenți spun că vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achiziția de produse în perioada Black Friday. Ponderea celor care și-au bugetat cumpărături de peste 1.000 de lei de Black Friday este și mai mare în mediul urban, ajungând la 28%. Aproape 35% dintre români vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intenționează să cheltuiască între 500 și 1.000 de lei. Bărbații sunt dispuși să aloce sumele cele mai mari, 30% dintre aceștia intenționând să cumpere produse a căror valoare cumulată depășește 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optând pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei.
Black Friday 2016. evoMAG susține că va livra jumătate din comenzi în maximum 2 zile, urmând ca restul produselor să ajungă în cel mult 4 zile, record în această perioadă aglomerată, în care unele comenzi ajung chiar și la o săptămână distanță de la procesarea comenzii. evoMAG va începe campania de Black Friday pe 18 noiembrie și va avea reduceri pe tot parcursul weekendului 18-20 noiembrie. 25.000 de produse vor fi astfel reduse de Black Friday 2015 pe evoMag. Clienții vor putea cumpăra televizoare cu 50% mai ieftine și laptopuri începând cu 799 de lei.
BLACK FRIDAY 2016. Altexa dat startul reducerilor pentru Black Friday 2016. Printre categoriile de produse cu cele mai mari reduceri se numără laptopurile, telefoanele mobile, televizoarele sau electrocasnicele. De exemplu, pentrulaptopul LENOVO 110-15ISK, cu procesor I7 din generația șase, reducerea este de 800 de lei, de la 2800 de lei la 2000 de lei. De asemenea, smartphone-ul Allview X3 Soul Pro poate fi achiziționat de Black Friday 2016 la un preț de 1269 de lei, de la aproximativ 2000 de lei. Altex a fost primul retailer care a început campania de Black Friday, în data de 11 noiembrie.
BLACK FRIDAY 2016. Cel.ro a pornit deja campania de oferte pentru Black Friday 2016. Între categoriile de produse reduse puteți găsi telefoane, laptopuri, electrocasnice, televizoare, produse de îngrijire personală sau home&deco. Printre cele mai reduse produse se regăsesc Iphone 6s de 128gb, redus cu 1000 de lei, sau laptopul Asus N75 cu procesor I7 și 8gb RAM.
BLACK FRIDAY 2016.eMag a anunțat deja prima ofertă:Primele oferte de la eMag au început să apară. Cel mai ieftin laptop vândut în acest an de relailer este disponibil la doar 599 de lei. Laptopul are procesor Intel Celeron Dual Core N3050 la 1,60GHz Braswell. Memoria este de 4Gb memorie RAM și 500 de Gb hard disk, DVD-RW, placa grafica Intel integrata. Modelul de Black Friday vine însă fără sistem de operare instalat.
eMAG anunta ca are in stoc 600 de unități disponibile pentru Black Friday.
BLACK FRIDAY 2016. eMag a lansat pentru ediția din 2016 a evenimentului o aplicație care le permite oamenilor să poată cumpăra produsul dorit cu un singur click. Trebuie să te înregistrezi ca utilizator, să adăugi produsele dorite în coșul de cumpărături și să intoduci numărul cardului, iar de Black Friday, cu un singur click, vei putea comanda produsul cu un singur click.
BLACK FRIDAY 2016. eMagva avea discount la peste un milion de produse de Black Friday. Pe 18 noiembrie, reducerile totale vor însuma aproximativ 35 de milioane de euro. Reprezentații eMag se așteaptă ca ediția din 2016 a evenimentului să genereze venituri de până la 250 de milioane de lei. Aproape 12 milioane de români așteaptă Black Friday, susțin reprezentanții eMag.
Peste 2.000 de magazine partenere eMAG au pregătit promoții pentru Black Friday, dublu față de anul trecut.
Pentru a întâmpina numărul mare de comenzi, eMAG a încheiat parteneriate cu șase firme de curierat din România, astfel încât coletele comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie.
eMAG a investit două milioane de euro în servere și servicii de hosting, având în vedere că în 2015 peste 50% din clienți au comandat în Black Friday de pe dispozitivele mobile.
În premieră pentru România, eMAG aduce și 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, cu factură zero pe o perioadă de 6 luni. Surpriza de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România.
Stocurile de produse din oferta eMag includ:
40.000 de televizoare
20.000 de laptopuri
50.000 de smartphone-uri
17.000 de frigidere
100.000 de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele)
35.000 de aparate de îngrijire personală
1.500 de produse Smart Home
100.000 de parfumuri și seturi cadou
110.000 jucării și jocuri
20.000 de anvelope.
Poșta Română a anunțat că va livra în premieră produse de Black Friday, după ce a a încheiat un parteneriat cu eMag. eMag va livra prin intermediul Poștei Române peste 150.000 de colete, care vor putea fi ridicate de la peste 250 de oficii din țară.
BLACK FRIDAY 2016. Flancoa dat deja startul reducerilor de Black Friday. Printre categoriile de produse cu discount se numără telefoanele, electrocasnicele, televizoarele sau articolele de gaming. Flanco se laudă cu reduceri de până la 90% la produsele sale. Printre articolele cu cele mai mari reduceri de Black Friday 2016 se numărăPhilips 49PUH6101/88, Smart TV LED, 123 cm, Ultra HD 4K, vândut la 1999 de lei, cu 1300 de lei reducere sausmartphoneul Allview X2 Soul Style, 16GB, Dual SIM, Albastru, vândut cu 499 de lei, de la un preț inițial de 850 de lei.
BLACK FRIDAY 2016. Vola.ro, cea mai mare agenție de turism online din piață pune la vânzare peste 600 de bilete de avion și vacanțe cu reduceri de până la 90%. Dacă în anii anteriori Black Friday-ul în turism echivala la nivel de oferte cu Early Booking, reducerile fiind de 30 – 40%, Vola.ro își propune ca anul acesta să organizeze un Black Friday în toată regula. Pentru ziua de 18 Noiembrie, compania vrea să atingă vânzări similare cu cele înregistrate pe parcursul unei luni întregi.
BLACK FRIDAY 2016. Elefant.ro va da startul reducerilor de Black Friday la miezul nopții de 17 spre 18 noiembrie 2016, clienții având ocazia de a cumpăra produse cu reduceri de până la 80% pe tot parcursul zilei de vineri, 18 noiembrie 2016.
Elefant a pregătit stocuri chiar și de peste 10.000 de produse la unele categorii. Retailerul a pregătit discounturi de Black Friday la parfumuri, cosmetice, jucării, ceasuri de mână, cărți. încălțăminte sau accesorii, cele mai multe de la branduri precum: Guess, Hugo Boss, Bvlgari, Calvin Klein,Versace, Revlon, Fossil, Lego, Esprit sau Casio
BLACK FRIDAY 2016. Ceasmania.ro propune reduceri subtanțiale pentrucei care doresc să-și achiziționeze un ceas. Retailerul oferă discounturi de 45% la toate produsele Guess. Astfel, puteți găsi ceasuri cu până la 700 de lei reducere.
BLACK FRIDAY 2016. Mobexpert va avea reduceri substanțiale È‹n cadrul campaniei Black Friday. ÈŠn perioada 17 – 27 noiembrie 2016, retailerul home&deco are reduceri de pȃnă la 50% pentru mii de produse de mobilier și decorațiuni, È‹n limita stocului.
BLACK FRIDAY 2016. Lista magazinelor participante:
IT: Emag, Evomag, Altex, Flanco, Media Galaxy, Cel.ro, Germanos.
Fashion: Fashion Days, Answear.ro, mycloset.ro, Jolidon, Kurtmann, Dasha
Încăltăminte: Ecco Shoes, Zorile Store, Calapod.ro, dEpurtat.ro, Originals, Modlet
Ceasuri și accesorii: sevensins, topwatch.ro, watchshop, Matar
Home & Deco: ;Mobexpert, elefant.ro, scauneonline, somproduct
Cărți și Jocuri: elefant.ro, Cărturești, Libris, Nemira, Okian
Jucării și articole pentru copii: elefant.ro, BeKid, Noriel, Nichiduță.ro
BLACK FRIDAY 2016. Principalul vector folosit de răufăcătorii care operează în perioada de Black Friday este țintirea potențialilor clienți cu e-mail-uri care promit chilipiruri, arată un comunicat al Bitdefender, care a întocmit un set de 10 recomandări pentru a evita astfel de situații:
1. Identificați și ignorați mesajele de phishing. Escrocii folosesc cupoane de reduceri pentru a ademeni utilizatorii mai puțin vigilenți. Aceștia atrag utilizatorii cu pagini de shopping false și îi păcălesc să divulge detalii de card în schimbul unor produse care nu vor ajunge niciodată la ei.
2. Nu cumpărați produse promovate prin e-mail-uri nesolicitate. Verificați legitimitatea unui magazin online pe forumuri, printr-o simplă căutare în motoarele de căutare. Învățați din experiența altora.
3. Alegeți doar magazine online cu certificate SSL astfel încât să le puteți confirma identitatea. O adresă ce începe cu HTTPS și un lăcățel indică faptul că sunteți pe o pagină securizată, dar magazinele online respectabile furnizează și informații legate de identitate împreună cu certificatul SSL.
4. Nu divulgați codul PIN în locul codului CVV (Card Verification Value). Acesta din urmă este un număr de trei cifre scris pe spatele cardului de credit sau de debit. Majoritatea comercianților online îl solicită pentru a fi siguri că cel care face tranzacția este posesorul real al cardului.
5. Faceți o scanare completă a sistemului înainte de a iniția o plată și asigurați-vă că este 100% sigur.
6. Când tranzacția este finalizată și primiți în continuare mesaje de la departamentul de relații cu clienții al magazinului online, cereți informații în plus în legătură cu măsurile de securitate suplimentare solicitate de comerciant.
7. Folosiți conexiunea de date mobile a telefonului sau tabletei pentru a face achiziții online. Evitați să faceți cumpărături conectați la o rețea wireless publică ce poate fi interceptată. Dacă e neapărat necesar să faceți asta, folosiți o soluție de plată dedicată, precum Bitdefender Safepay, pentru a vă conecta în siguranță la contul bancar sau pe site-uri de plăți online.
8. Pe cât posibil, faceți cumpărături online de acasă. Este riscant să cumpărați în timp ce sunteți la serviciu, la bibliotecă, într-o cafenea, în laboratorul școlii unde computerele pot fi folosite de alte persoane. Aceste sisteme pot fi monitorizate prin mecanisme de supraveghere.
9. Asigurați-vă că folosiți o soluție de securitate care blochează și reclamele periculoase. Mențineți-vă întotdeauna browser-ul și soluția de securitate actualizate. Troienii bancari și virușii cu componentă de rootkit sunt amenințări în creștere. Aceștia fură informații bancare, monitorizează tranzacțiile sau se autentifică în conturile bancare în timp ce stau ascunse în sistem.
10. Verificați-vă regulat conturile în special înainte și după tranzacțiile online, pentru a fi siguri că totul este în regulă.
BLACK FRIDAY 2016. Opt din zece utilizatori români de dispozitive mobile (79%) efectuează plăți sau își gestionează banii cu ajutorul acestora. Peste jumătate dintre aceștia (57%) achiziționează bunuri de mare valoare, iar aproape două treimi (64%) își plătesc facturile de pe dipozitive mobile, arată datele unui studiu efectuat de Visa.
BLACK FRIDAY 2016. Black Friday se află la cea de a șasea ediție în România, fiind preluat de pe piața americană. Conceptul marchează intrarea în sezonul de iarnă al cumpărăturilor prin acordarea de reduceri semnificative de prețuri, în general pentru o zi. În mod tradițional, evenimentul are loc în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, însă retailerii români au „furat” startul anul trecut, ca și în 2015, lansând campaniile de reduceri cu o săptămână înaintea evenimentului din America de Nord.
Ediția din acest an a Black Friday va debuta în România pe 18 noiembrie și în SUA la 25 noiembrie. Magazinele, atât online, cât și cele offline, vor avea, în majoritatea cazurilor, campanii atât pe 20, cât și pe 27 noiembrie. Cea mai lungă perioadă de oferte de Black Friday din acest an va avea loc la Altex, care a anunțat că începe reducerile încă de pe 13 noiembrie, cu reduceri de până la 70% la 1000 de produse din toate categoriile: TV, laptopuri, tablete, telefoane, electrocasnice mari si mici, sisteme audio si jocuri. Campania promotionala de Black Friday este valabila in limita stocurilor disponibile.
Dacă la prima ediție, cea din 2011, au participat doar doi retaileri, Flanco și eMag, care au scos la vânzare peste 30.000 de produse, la următoarele din ce în ce mai mulți comercianți s-au alăturat fenomenului. Evenimentul a cunoscut o creștere accelerată, marcată de site-uri blocate, din cauza numărului mare de accesări simultane, cozi în magazinele din țară, dar și nemulțumiri cauzate de deciziile comercianților de a crește prețurile artificial cu puțin înainte de Black Friday, pentru ca apoi acestea să fie scăzute, însă nu la nivelul dinainte.
BLACK FRIDAY 2016 la eMAG, evoMAG, Altex, Flanco, Media Galaxy. REDUCERI și OFERTE