BLACK FRIDAY 2020. A zecea ediție Black Friday, evenimentul de shopping al anului, va avea loc la eMAG pe 13 noiembrie, a transmis compania.
„Interesul pentru cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului a crescut de la an la an.
Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde.
Anul trecut, 90% dintre români auziseră despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România”, transmite eMAG.
Comenzile online în ziua de Black Friday au ajuns la eMAG la peste 400 milioane de lei în primele 9 ore ale evenimentului, firma înregistrând peste 7,2 milioane de vizite care au generat comenzi de peste 1 milion de produse.
Topul localităților reședință de județ sunt Cluj-Napoca, București, Iași, Miercurea Ciuc și Alba Iulia.
În premieră pentru un eveniment cum este Black Friday, clienții au putut comanda carne de porc direct de la fermă cu livrare programată inclusiv la începutul lunii decembrie. După 9 ore de la startul evenimentului, clienții eMAG au comandat 2,5 tone de carne de porc din ofertă.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a primit 540 reclamații privind campania Black Friday 2019, față de 795 reclamații în campania anului 2018, informează autoritatea.
Aspectele sesizate de către consumatori au fost întârzierile apărute la livrare, comenzi achitate și nelivrate, comenzi anulate, nerespectarea comenzii, reducerea falsă a prețurilor (înainte de promoție prețurile au fost chiar mai mici), stocuri care s-au epuizat în câteva minute de la începutul campaniei, manipularea defectuoasă la transport, anulări de comenzi făcute on-line, deși inițial au fost acceptate, vouchere inactive în Black Friday, produse neconforme, afișarea prețului de referință incorec, precum și informarea eronată privind dreptul de denunțare unilaterală la contract în conformitate cu prevederile OUG 34/2014.
Majoritatea magazinelor online mari au avut sesizari sau reclamații, iar acestea sunt în curs de cercetare, precizează autoritatea.