Un proces pe care „bombardierul cu Mercedes” l-a avut în vara anului trecut dovedește că acesta a mai întâmpinat probleme cu Poliția Rutieră pentru modul în care a condus, noaptea, pe străzile din Capitală. Antonio Michelle Șerban s-a judecat atunci cu Brigada Rutieră, după ce a fost prins în timp ce conducea, în oraș, cu peste 100 de kilometri pe oră.
Antonio Michelle Șerban a devenit cunoscut după ce, săptămâna trecută, și-a bătut joc de un polițist rutier și patru jandarmi care se chinuiau să-l scoată din mașină, pentru refuz de legitimare. Șoferul fusese tras pe dreapta după ce agenții de circulație observaseră că depășește în mod agresiv. Bărbatul a lovit cu Mercedesul două mașini oprite în fața lui, după care a demarat, a trecut în viteză printre pietonii care traversau la culoarea verde a semaforului și a dispărut.
Prins o zi mai târziu, după ce, între timp, a făcut și un live în care a batjocorit autoritățile, Antonio Șerban a fost pus să sufle în alcooltest și DrugTest, iar rezultatele au fost zero.
Reținut de autorități pentru 24 de ore, acesta a argumentat că s-a speriat și a fugit pentru că nu voia să fie scos pe geam, trântit pe jos și încătușat. Totuși, în ciuda declarațiilor împăciuitoare ale „bombardierului cu Mercedes”, el s-a mai războit cu Brigada de Poliție Rutieră și în trecut.
În iulie 2021, Antonio Michelle Șerban a fost oprit după ce aparatul radar a indicat faptul că șofa cu 102 kilometri pe oră, cu toate că limita de viteză era de 50 de kilometri pe oră. Mai mult, tânărul nu avea atunci la el nici cartea de identitate și nici permisul de conducere. Amendat și lăsat pentru trei luni fără permis de conducere, Șerban a contestat în instanță sancțiunile primite de la Brigada Rutieră a Capitalei.
Bărbatul a spus în fața judecătorilor că, în noaptea în care a fost oprit de agentul rutier, se grăbea să ajungă la Spitalul Universitar de Urgență București, deoarece fusese operat cu scurt timp în urmă, pentru hernie de disc, și avea dureri. În acest sens, Șerban a invocat faptul că în scrisoarea medicală primită după externare se arăta că, în cazul apariției unor probleme neprevăzute, trebuie să contacteze spitalul.
Ca urmare, șoferul a spus că mergea spre spital când a fost prins conducând cu viteză și că a ales ora târzie (aproximativ ora 02.00) ca să evite traficul aglomerat.
Mai mult, Antonio Michelle Șerban le-a spus judecătorilor că, din cauza durerilor, nu a știut ce viteză are, dar că, oricum, pe tronsonul de drum respectiv se putea circula cu până la 60 de kilometri pe oră, drept pentru care nu a depășit viteza admisă cu 50 de kilometri pe oră, ci numai cu 40, astfel că procesul verbal întocmit de agentul constatator ar trebui să fie nul. Argumentele acestuia nu au putut convinge instanța, care i-a respins cererea.
”Instanța constată preferința contestatorului pentru a se deplasa cu autoturismul personal, în calitate de conducător auto, motivată de faptul că aceasta modalitate de deplasare era mai simplă, aspect care relevă, pe de o parte, lipsa unui pericol iminent asupra stării sale de sănătate, iar pe de altă parte, că aceasta nu constituia singura opțiune de a se deplasa către spital, putând apela, spre exemplu, la serviciile unui taxi”, a motivat instanța decizia de respingere a contestației făcute de Antonio Michelle Șerban.
Totuși, nu la fel au stat lucrurile în 2020, când Antonio Michelle Șerban a fost pus sub acuzare, alături de alți trei prieteni, pentru deținere de droguri de risc în vederea consumului propriu. În acest dosar, Șerban, care este cunoscut ca membru al clanului Ștoacă, a scăpat cu fața curată după ce DIICOT a anunțat instanța că renunță la urmărirea penală.
Alături de „bombardierul cu Mercedes” a mai fost cercetat atunci de procurorii DIICOT și Mircea Ionuț Pitulescu, fiul chestorului Mihai Pitulescu, fost adjunct al Poliției Române.
CITEȘTE ȘI: